Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
חגיגות פורים גם בשישי במדרחוב.

אירועי פורים ממשיכים גם בשישי: המדרחוב ילבש חג

אירועי פורים באשקלון נמשכים גם ביום שישי. המדרחוב באשקלון יארח בין השעות 10:00-13:00, פסטיבל מהאגדות לכל המשפחה, עם להטוטנים ושלל הפתעות

אירועי פורים באשקלון ימשכו גם ביום שישי, כאשר, בין השעות 10:00 עד 13:00, יתקיים במדרחוב 'מגדל' פסטיבל מהאגדות לכל המשפחה.

את פני החוגגים יקבלו להטוטנים על קביים שיחלקו לילדים בלונים בצורות שונות, ויוקמו מתחמים שונים כמו מתחם נסיכות ואבירים שבו הילדים יוכלו להכין כתרים, שרביטים ותכשיטים.

כמו כן יוצב מתחם ממלכת הממתקים שבו הילדים יכינו שיפודים מתוקים, יקשטו מאפינס ועוד.

בהמשך יופיע הרכב מוזיקלי שינגן מוזיקה בלקנית, ייפתח אולפן צילום שקוף בו יוכלו הילדים להצטלם כשהם מחופשים ומאפרות שיאפרו בכל עת את הילדים והוריהם באווירה פורימית.

בשעה 10:30 יתקיים מופע של דני מרטין, מופע שמשלב להטוטים מיוחדים מעולם הג'אגלינג, קטעי הומור בשילוב הקהל וקטעי איזון מרהיבים בליווי מוסיקה קצבית וסוחפת.

בשעה 11:30 יתקיים המופע "גיבורים מהסיפורים" עם רונן, מתוכנית הטלוויזיה המצליחה "ספר לי סיפור", שיפגיש את הילדים עם סיפורים, אגדות, גיבורים ודמויות במופע מוסיקלי מקסים בעקבות הסיפורים האהובים.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני במסר לתושבים: "לא סיימנו לחגוג את פורים, החגיגות נמשכות בשישי גם במדרחוב במגדל. אתם מוזמנים להגיע ולהמשיך לחגוג יחד איתנו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות