Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
עדלאידע 2015 באשקלון. סיפור הצלחה.

אשקלון: כ-20 אלף איש השתתפו בעדלאידע מהאגדות

אלפי תושבים השתתפו בתהלוכת העדלאידע של אשקלון. מיצגי ענק של דמויות מהאגדות השתתפו בתהלוכה שטרם נראה כמותה באשקלון. שמעוני: "אשקלון על המפה"

 | 
עדלאידע 2015 באשקלון. סיפור הצלחה.
אשקלון אירחה לראשונה את העדלאידע הגדולה בישראל. עשרות דמויות מהאגדות השתתפו בתהלוכה המרשימה

אירועי פורים באשקלון, הם ללא ספק סיבה למסיבה. השנה, סומנה העדלאידע של אשקלון, כגדולה ביותר במדינה ואכן לא אכזבה.

כ-20,000 איש השתתפו בעדלאידע וצפו בתהלוכה שהתחילה בשעה 12:00 ברחוב מונטיפיורי (ליד הדואר), ונמשכה לאורך כל רחוב בר כוכבא עד לנקודת הסיום בה הוצבה הבמה בדשא הגדול סמוך לבית קנדה.

את העדלאידע הגדולה ליוותה התזמורת המלכותית בליווי עשרות חיילי בדיל, סינדרלה והכרכרה, שלגיה ענקית בגובה ארבעה מטרים מלווה בשבעת הגמדים, הממלכה הקסומה עם עשרות נסיכות ונסיכים, רפונזל והמבצר הקסום, פיראטים, דרקון ענק ממדים, בית הממתקים של עמי ותמי, ליצנים , קוסמים ולהטוטנים.

בנוסף היו בהתהלוכה כמה מהדמויות האהובות על ילדים בימינו: דיירי רחוב סומסום, סמי הכבאי, תותית, הדבורה מאיה, כולן מערוץ הופ! שלראשונה השתתפו בעדלאידע בפורים.

כשעה לאחר סיום התהלוכה עלתה להופיע בבמה המרכזית כוכבת הילדים, מיקי.

לאחר מכן, עלו להופיע הלהקות המקומיות ועם סיום הופעתן עלתה הזמרת רוני סופרסטאר.

גם בני הנוער זכו להופעות, כאשר בשעה 20:00 הופיעו להקות מקומיות, בשעה 20:30 עלה איזי, בשעה 21:15 הופיעה להקת התקווה 6 ובשעה 22:00 חתם את המסיבה DJ אסטריקס.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהתהלך מחופש לצד תהלוכת הענק, אמר בסיכומו של יום מוצלח למדי: "הגיע הרגע להודות לכל מי שלקח חלק בהפקת העדלאידע ואירועי פורים. לחטיבת האירועים בחברה הכלכלית, בראשות נטלי ברקאי. לחברת 'אינטלקט', על העבודה המקצועית והמלוטשת, שטרם נראתה כמותה בעיר. לעובדי עיריית אשקלון שלקחו חלק בסדר ובארגון, למשטרת אשקלון, בראשות סנ"צ שמעון פורטל, שדאגה לסדר הציבורי ולביטחון האישי של כולנו, למאבטחים ולסדרנים שבזכותם האירוע הזה עבר בשלום, תודה לקרן וענת, הבנות היקרות של אסתר ז'אנו מ'החוויה המרוקאית', שהיו אחראיות על תחפושת יסמין של רויטל, אשתי היקרה. אני יודע שהקדשתן הרבה זמן, מחשבה ולא מעט כישרון, כדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממדהימה. לסימונה אנגלברג, המאפרת, על העבודה המושקעת והמרשימה. והכי חשובים - תודה לכם, תושבי אשקלון ותושבים מכל רחבי הארץ, שהצטרפתם אלינו כדי לחגוג יחד איתנו את העדלאידע הכי מושקעת וגדולה בישראל. הפכתם את האירוע הזה לחוויה בלתי נשכחת, ושמתם את אשקלון על המפה יחד עם עוד למעלה מ-20 אלף חוגגים. ואל תשכחו שלא סיימנו לחגוג: החגיגות נמשכות מחר במדרחוב במגדל. אתם מוזמנים להגיע ולהמשיך לחגוג יחד איתנו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות