Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
לראשונה באשקלון: מלגות חולקו לתלמידי ישיבות

לראשונה באשקלון: מלגות חולקו לתלמידי ישיבות

כ-200 תלמידי ישיבות וכוללים קיבלו לראשונה באשקלון, מלגות בסך של 1,000 ש"ח כל אחת. המלגות יוענקו בשתי פעימות, הראשונה עבור 2014 והשניה ל-2015

לאחר שהסטודנטים קיבלו מלגות בשבוע שעבר, הגיע תורם של האברכים ובנות הסמינר, בני העיר.

במוצאי שבת האחרונה (28.2) התקיים טקס הענקת המלגות במרכז הכנסים במכללה האקדמית. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, איתמר שמעוני ובהשתתפות חברי המועצה, הרב יעקב אביטן, הרב אברהם עשור, יורם מכלוף, חי דהרי, שרה זכריה, ועו"ד אבי קריסי, סגן ראש העיר, אפי מור, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, מנהל אגף החינוך, איציק בריגה, הרב יורם הלוי אברכים ובני משפחותיהם.

על פי החלטת ראש העיר והצוות שגיבש את הקריטריונים למתן המלגות, המלגות יוענקו בשתי פעימות.

הראשונה התקיימה במוצאי שבת האחרונה ובה הוענקו כ-200 מלגות לאברכים ובנות סמינרים בסך 1,000 שקלים כל אחד לשנת 2014.

בפעימה השניה, הצפויה להתבצע בחודשי הקיץ, יוענקו מספר דומה של מלגות עבור שנת 2015.

בראש וועדת המלגות עומד חבר המועצה, עו"ד אבי קריסי, הממונה על השכלה גבוהה ולצידו ד"ר כרמלה סרנגה, עדנה ולנשטיין, מנהל אגף החינוך, יצחק בריגה ורכז השכלה גבוהה וצעירים, ניסים בן דוד.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "היום העיר אשקלון עשתה היסטוריה. אני מאושר על שיש לי את הזכות לקיים את ההבטחה שנתתי, ומשוכנע כי המלגות הללו יקלו על הלימודים, כל אחד בדרכו ובאמונתו. לתפיסתי, הכול מתחיל בחינוך, ומתוך ראייה זו נשקיע גם בחינוך החרדי. הכולל הוא מסגרת חינוכית לכל דבר, מסגרת שבה אנשים נמצאים בעשייה חיובית ומבורכת ואנו נמשיך לתת מענה לצרכי הציבור הדתי. אני רוצה להודות לחברי וועדת המלגות בראשותו של עו"ד אבי קריסי, שהשקיעו מזמנם וממרצם בכדי שנגיע לרגע זה".

הרב יעקב אביטן: "אני רוצה להוקיר תודה לראש העיר, איתמר שמעוני, על עשייתו למען בני התורה בעיר. הוא נילחם בשביל בני התורה בעיר בכל התחומים, אם זה בחוף הדתי ואם זה במלגות עבור אברכים ועל כך תודה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות