Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
אגדה של עדלאידע באשקלון

העדלאידע הגדולה של ישראל- יוצאת לדרך באשקלון

הדמויות האהובות של ערוץ הופ! הגיעו לאשקלון וישתתפו בעדלאידע הגדולה של ישראל. תהלוכת ענק מרהיבה שתתקיים היום לאורך רחוב בר כוכבא

במסיבת עיתונאים שהתקיימה באשקלון, הוצגה התוכנית האמנותית של אירועי פורים שיתקיימו השנה ברחבי העיר.

השנה תקיים עיריית אשקלון את אירועי פורים בשיתוף כוכבי ערוץ הופ!.

במסגרת זו תצא העדלאידע הגדולה של ישראל יחד עם התזמורת המלכותית בליווי עשרות חיילי בדיל, סינדרלה והכרכרה, שלגיה ענקית בגובה ארבעה מטרים מלווה בשבעת הגמדים, הממלכה הקסומה עם עשרות נסיכות ונסיכים, רפונזל והמבצר הקסום, פיראטים, דרקון ענק ממדים, בית הממתקים של עמי ותמי, ליצנים , קוסמים ולהטוטנים, בנוסף תארח התהלוכה כמה מהדמויות האהובות על ילדים בימינו: דיירי רחוב סומסום, סמי הכבאי, תותית, הדבורה מאיה, כולן מערוץ הופ! ובבמה המרכזית יחכו לחוגגים כוכבת הילדים מיקי והזמרת רוני סופרסטאר.

השנה, על פי בקשת ראש העיר, איתמר שמעוני והממונה על האירועים משה אטיאס, בנוסף לאירוע המרכזי מתוכננת מסיבת תחפושות באווירה פורימית לנוער עם מופע פותח של איזי, אחד מהאמנים המצליחים והמבוקשים ביותר בישראל.

לאחר מכן יופיעו על הבמה המרכזית להקת 'התקווה 6', עם כל הלהיטים מכל האלבומים ולסיום יעלה D.J אסטריקס, אחד מהדיג'ייז המובילים בעולם, שמגיע לאשקלון כחלק מסיבוב הופעות עולמי וייתן סט של להיטים מוכרים וחומרים חדשים ויהרקיד את בני הנוער עד השעות הקטנות של הלילה.

במתחם הפעילות יוצבו תאי הקלטות ניידים המדמים אולפן הקלטות אמיתי, בני הנוער יוזמנו להיכנס לשיר ולקבל מזכרת יוצאת דופן של דיסק עם שיר מוקלט.

כמו כן יסתובבו בין החוגגים צלמים מקצועיים שיצלמו אותם ויעלו את התמונות לרשתות החברתיות.

ביום שני, הגיעו לאשקלון הדמויות האהובות של ערוץ הופ! ששימחו והפתיעו ילדים מגני הילדים העירוניים.

הדמויות הגיעו במיוחד להשתתף במסיבת עיתונאים שהתקיימה בעיר לקראת העדלאידע הגדולה.

הצטרפו אליהם ראש העיר של אשקלון, איתמר שמעוני, חבר המועצה יוסי כהן, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, מנכ"ל החכ"ל, גלעד אורן והכוריאוגרף קלוד דדיה, שעובד עם להקות המחול העירוניות אשקלון על ריקוד המוני מיוחד וחד פעמי לעדלאידע.

פעילות נוספת שתתקיים במהלך החג היא העברת משלוח המנות הגדול של ילדי אשקלון לחיילי צה"ל.

במהלך העדלאידע יועבר משלוח המנות לבסיסי הדרום בעזרת עגלת ענק בתודה וכמחווה על פעילותם המסורה למען תושבי הדרום במבצע 'צוק איתן'.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני נרגש וגאה להזמין את כל תושבי ישראל לעדלאידע הגדולה בארץ, שתתקיים השנה באשקלון. ילדי העיר מזמינים את כולם להצטרף אליהם לחגיגת פורים חד-פעמית ובלתי נשכחת שתתקיים לראשונה בישראל - עדלאידע שכזו, הפתוחה לקהל הרחב, היא מקור גאווה לעירנו ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לשמוח באמת, ולהכיר לילדים ולמשפחות מכל רחבי הארץ את העיר אשקלון במלוא הדרה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות