Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
שמעוני חובר לנתניהו.

לצד נתניהו: שמעוני חובר לליכוד

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני נכח בכנס הליכוד שהתקיים באשקלון, בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו והצהיר: "נתניהו האדם הנכון, בזמן הנכון"

אמש(רביעי), התקיים כנס של תנועת הליכוד במלון 'לאונרדו' באשקלון. בכנס השתתפו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת יולי אדלשטיין, שר התחבורה, חבר הכנסת, ישראל כץ, השר לעניינים אסטרטגיים, ד"ר יובל שטייניץ, סגנית השר במשרד ראש הממשלה, חברת הכנסת גילה גמליאל, חברת הכנסת ויושבת ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה, חברת הכנסת מירי רגב, ראש עיריית מודיעין ויושב ראש מטה הבחירות הארצי של הליכוד, חיים ביבס, חברי כנסת, ראשי ערים, המשנה לראש העיר, שבתאי צור, המשנה לראש העיר, סופה ביילין, פעילי ליכוד ומאות מחברי התנועה תושבי העיר.

במשך תקופה ארוכה, לא זוהה פוליטית ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, והיום, לאחר התלבטות ממושכת בעקבות פניות רבות ממפלגות שונות, גמלה בליבו ההחלטה לחזור לבית האידיאולוגי שלו - תנועת הליכוד.

שמעוני הביע הערב בכנס הפעילים של התנועה את תמיכתו בראש הממשלה, בנימין נתניהו, לראשות הממשלה ובליכוד כמפלגת השלטון.

בנאומו בכנס הסביר שמעוני את המניע להחלטה הפוליטית שקיבל: "אנו ניצבים כיום, כאומה, בפני אתגרים לא פשוטים. מי כמונו, תושבי העיר אשקלון, יודעים עד כמה שברירי השקט שבו אנו חיים כיום, ואיך יכולה מציאות חיינו להשתנות בין רגע. גם כיום מכוונות לעברנו עשרות אלפי רקטות. מחבלי חמאס וייתר ארגוני הטרור בעזה, לא חדלים מלפעול במטרה לשקם את כוחם הצבאי לאחר מבצע 'צוק איתן', לחדש את מלאי הרקטות שבידם, להקים מחדש את המעבדות לייצור הנשק, להבריח אמצעי לחימה מתקדמים ולחפור מחדש את מנהרות התופת, וזה עוד לא הכל. ", אמר שמעוני.

"ארגון הטרור הרצחני דעא"ש שולח גרורות וזרועות לרצועת עזה, בגבול הצפוני חיזבאללה ממשיך להתחמש ולהוות איום ממשי על תושבי הצפון והמדינה כולה. איראן לא חדלה לרגע מהמשך ייצור הנשק הגרעיני, שכולנו יודעים מה מטרתו האמיתית".

"התוהו ובוהו שהוליד, מה שכונה 'האביב הערבי', ממשיך לטלטל את המזרח התיכון ואת העולם כולו. לכולנו ברור שמול האיומים הללו ומול האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני מדינת ישראל, בכל הגבולות ובכל החזיתות, נדרשת הנהגה חזקה, אחראית ונחושה. הנהגה שיודעת להחזיר את כוח ההרתעה של ישראל, הנהגה שיודעת להגן על אזרחיה, הנהגה שתשמור על הילדים שלנו ותבטיח את ביטחונה ועתידה של מדינת ישראל".

שמעוני ציין באותו מעמד את העובדה שבשנת 2012 העיר אשקלון קיבלה 30 מיליון שקלים למיגון מוסדות החינוך בעיר בהם נעשה שימוש בחודשים האחרונים כדי לפעול למיגון כל מוסדות החינוך בעיר, 300 אלף שקלים נוספים התקבלו לחיבור מקלטים לחשמל.

במהלך מבצע 'צוק איתן', קיבלה העיר תקציבים לשעות נוספות לעובדי העירייה על מנת שתוכל לספק לתושבים ביטחון ורווחה בשעות הקשות.

"אני משוכנע", הוסיף ואמר שמעוני בנאומו, "כי בעת הזו רק מנהיגות חזקה בראשות ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, מסוגלת להתמודד מול כל איום, מקרוב ומרחוק. מר נתניהו הוכיח שממשלה בהנהגתו יודעת לשמור על האינטרסים הביטחוניים החיוניים של ישראל ויודעת להביא שקט, גם כאשר המזרח התיכון סביבנו בוער.

"אני מכיר את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שנים רבות, אני מעריך ומוקיר אותו ואת תרומתו הרבה לכלכלה, לחוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. אני גם מכיר היטב את ציפי לבני. אני יודע, כמו שכל תושבי אשקלון יודעים, שלא נוכל להפקיד את ביטחוננו בידיה. ככל שראובן אדלר ובוז'י מנסים להסתיר אותה יותר, כך אנחנו מודאגים יותר. אי אפשר לדמיין מה יהיה פה אם הוא יהיה ראש ממשלה שנתיים והיא תהיה ראשת ממשלה שנתיים אחריו.

"ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא האדם הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון, וזו הסיבה שבגינה החלטתי לחזור לשורות תנועת הליכוד ולהביע את תמיכתי בו ובמפלגת הליכוד בבחירות הבאות לכנסת", בישר שמעוני. "נפעל בנחישות בשבועות הבאים כדי להבטיח שהליכוד יהיה המפלגה הגדולה בכנסת, שראש המפלגה יוכל להקים קואליציה רחבה ואיתנה, כזו שתבטיח את שלומנו וביטחוננו, ותפעל במקביל גם לחזק את המשילות בישראל.

"הגיע הזמן לייצב את המערכת הפוליטית בישראל, ולתת להנהגה מנוסה, שקולה ואחראית לטפל באופן יסודי בבעיות הבוערות בחברה, בכלכלה ובביטחון, ובמקביל לשאוף לשלום, לחתור לשלום, לנסות להשיג את השלום, אבל לא בכל מחיר.

"גם תושבי אשקלון שוחרי שלום ומייחלים ליום שבו יגיע השלום, אבל המציאות שאותה חוו על בשרם, גם בקיץ האחרון, מלמדת שאין כיום הרבה מקום לאופטימיות. הציבור בישראל בשל להחלטות מרחיקות לכת למען השלום, אך קודם לכן על הפלשתינים לעשות שלום בינם לבין עצמם, ועד שיהיה עם מי לדבר בצד השני, יש להיערך כדי להגן על עצמנו ולהבטיח את שלומנו וביטחוננו".

בתוך כך, סקר שמעוני את המציאות כיום באשקלון שלאחר מבצע 'צוק איתן': "בימים אלה העיר אשקלון נמצאת בנקודת זינוק משמעותית. מיד עם כניסתי לתפקיד שרטטתי חזון - להפוך את אשקלון לעיר שתושביה גאים לחיות בה. עיר בעלת מערכת חינוך מהמובילות בארץ. עיר משופעת במקורות תעסוקה. עיר תיירות בעלת רצועת חוף מהמרשימות בישראל, עם עשרות בתי מלון, אטרקציות ומקומות בילוי. עיר קולטת עלייה, שטוב וכיף לחיות בה, לגדל בה ילדים ולהזדקן בה בכבוד. זמן קצר לאחר-מכן נתתי את האות להתחלת תנופת פיתוח בכל התחומים, בדגש על תחומי התיירות, תרבות הפנאי והנופש, התעסוקה והחינוך.

"בימים אלה משנה רצועת החוף של אשקלון את פניה, עם בנייתם של בתי מלון חדשים, מרכזי קניות ומסחר, מסעדות ועוד שורה של אטרקציות. אנו מעודדים יזמים להקים שורה של פרוייקטים בתחום התיירות, הפנאי והנופש לאורך רצועת החוף, ומובילים תוכנית אסטרטגית מקיפה לפיתוח רצועת החוף של אשקלון.

"למרות המציאות הביטחונית המעורערת, העיר אשקלון נהנית מהגירה חיובית מרשימה בהיקפים חסרי תקדים. לאחר מבצע 'צוק איתן', למעלה מ-2,000 משפחות חדשות בחרו להגיע לאשקלון ולקבוע כאן את ביתן. אשקלון ניצבת במקום הראשון בישראל במספר התחלות הבנייה. העיר צומחת ומתפתחת, והשיא עוד לפנינו. "אנו מקדמים כיום הקמת שלוש שכונות ענק חדשות בעיר במסגרת הסכם הגג הגדול ביותר במדינת ישראל מול מינהל מקרקעי ישראל, במסגרתו ייבנו עשרות אלפי יחידות דיור חדשות בעיר, יוקם פארק תעשייה ופארק היי-טק, ייבנה מחלף חדש ותיסלל כניסה נוספת לעיר. "אשקלון בונה כיום את עתידה, ישראל צופה אף היא את פני העתיד, ולכן בבחירות הקרובות אנחנו לא יכולים להרשות לעצמו לקחת סיכונים, בבחירות הקרובות אסור לנו לעשות טעויות. בבחירות הקרובות מצביעים לליכוד ונותנים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, את הכוח להמשיך להוביל ולהנהיג את ישראל", סיכם שמעוני והעניק מעל הבמה ולעיני מאות הפעילים גיבוי מלא לראש הממשלה, על החלטתו לשאת בקונגרס האמריקאי נאום נגד התחמשותה הגרעינית של איראן: " בנושא הזה, אדוני ראש הממשלה, אני רוצה לנצל את המעמד המכובד הזה ולומר לך: יש לך את ברכת הדרך לצאת לארצות הברית ולדבר בשמנו על הבעיה הבוערת הזו שהעולם, כמו תמיד, מעדיף להתעלם ממנה. ההיסטוריה הוכיחה לא פעם שכאשר שותקים, דברים נוראים מתרחשים. העולם שתק נוכח השואה האיומה, גם כאשר תוכניתם של הנאצים הייתה ברורה. העולם שותק גם כיום מול המרוץ של המשטר האיראני אחר הנשק הגרעיני שהם אינם טורחים כלל להסתיר את ייעודו האמיתי חיסולה של מדינת ישראל. חשוב לדבר על זה, חשוב שהנושא לא יירד מסדר היום הבינלאומי וחשוב שתאמר את הדברים האלה מעל הבמה ההיא, בשם כולנו", סיכם שמעוני.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עלה אף הוא לבמה לשאת דברים ואמר:"אנחנו כולנו אשקלונים כי אשקלון מייצגת את המאבק של מדינת ישראל לביטחון, לפיתוח, לקליטת עליה. בצד השני מסתירים את ציפי לבני כי יודעים כי היא ראשת ממשלה זו סכנה גדולה למדינת ישראל. הם הקימו את חמאסטן א' בעזה והם יקימו את חמאסטן ב' הגדה. רק אנחנו נמנע את זה. אומנם קשה לעמוד מול הלחצים אבל כיום יש לנו מדינה, צבא חזק וראש ממשלה שלא חושש לומר את הדברים האלה. כל שטח שנפנה היום ייתפס על ידי כוחות האיסלאם הקיצוני. אנחנו הליכוד יודעים לעמוד על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ולכן ב-17 למרץ עם ישראל יבחר מי ישמור על בטחון מדינת ישראל והתשובה היא רק אנחנו, רק הליכוד. אני גאה להיות כאן באשקלון לראות את התנופה האדירה בה מצויה העיר ולהבין כי זו הסיבה שבגללה אנשים רבים בוחרים להגיע לכאן. אלפי המשפחות שהצטרפו לעיר לאחר מבצע 'צוק איתן' הם הראייה לבטחון שתושבי מדינת ישראל נותנים להנהגה שלנו. כדי לנהל את המדינה צריך ליכוד אחד גדול, לא מפלגות בינוניות שקמות ונעלמות. אנחנו צריכים ליכוד שיבטיח את בטחון ילדינו ויצור שינוי עבור הדורות הבאים". בתום דבריו העניק לו ראש העיר מגן הוקרה ייחודי, כאות הערכה על תרומתו לעיר אשקלון בפרט ועל חיזוק וביצור ביטחונה של מדינת ישראל.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות