Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
ד"ר אלן מרכוס, מנהל האגף לתכנון אסטרטגי בעיריית אשקלון פורש לגמלאות.

מנהל האגף לתכנון אסטרטגי בעיריית אשקלון פורש לגמלאות

ד"ר אלן מרכוס, שכיהן בתפקידו ב 27 השנים האחרונות, ניהל פרויקטים רבים וזכה בפרסים על עבודתו בתחום התכנון האסטרטגי

לאחר 27 שנים של עשייה ציבורית עבור תושבי אשקלון, מנהל האגף לתכנון אסטרטגי בעירייה, ד"ר אלן מרכוס פורש לגמלאות.

מרכוס, החל את עבודתו למען העיר כבר כשעמד בראש איגוד ערים לאיכות הסביבה, נפת אשקלון.

לאחר מכן, בשנת 1988, מונה למנהל האגף לתכנון אסטרטגי ומאז כיהן בתפקיד בהצלחה עד היום. במהלך תקופה זו הוא ניהל פרויקטים רבים, עירוניים ובינלאומיים, ביניהם פרויקטים במסגרת האיחוד האירופי (net-ed), רשת ערים אירופאיות וים תיכוניות לפיתוח פרוייקטים כלכליים ועירוניים, פיתוח השותפות בין עיריית אשקלון לעזה בתמיכת העיריות בוסטון והמבורג לפיתוח כלכלי משותף, ברית ערים תאומות עם בולטימור ועוד.

מרכוס זכה בפרסים על עבודתו בתחום התכנון האסטרטגי ביניהם אזרחות כבוד מעיריית בולטימור, פרס בינלאומי של המועצה האירופית לניהול איכותי של התחדשות עירונית של ערי חוף אירופאיות (אשקלון זכתה במקום הראשון לערים שאינן אירופאיות), פרס בינלאומי להתחדשות אורבנית ועוד.

אלן מרכוס: "כשהתחלתי את עבודתי באגף לתכנון אסטרטגי הוא עדיין היה ללא הגדרה ברורה. מטרת הקמתו הייתה לעזור להנהלת העירייה לקבל את ההחלטות הנכונות לטווח הארוך. המשימה העיקרית שעמדה מולי הייתה לעזור בכל דרך לפשט את הדברים ולהצעיד את העיר קדימה. אחרי 27 שנים אני עוזב משפחה וזה לא דבר פשוט".

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני מודה לד"ר אלן מרכוס על השירות המסור שעשה עבור העירייה במשך עשרות שנים. לא לשווא הוא זכה בפרסים רבים והכרה על עבודתו למען העיר אשקלון ותודתנו שמורה לו. אני מאחל לו ליהנות מתקופת הגמלאות יחד עם משפחתו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות