Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: נחנך אולם ספורט חדש במקיף ה.

אשקלון: נחנך אולם ספורט חדש במקיף ה

בהשקעה של 14 מיליון שקלים נחנך אולם הספורט במקיף ה'. השני בגודלו באשקלון אחרי היכל הספורט ומכיל כ-500 מקומות ישיבה ונבנה בסטנדרטים אמריקאים

הבוקר (שני), התקיים טקס חגיגי לחנוכת אולם הספורט החדש בתיכון מקיף ה' באשקלון שנקרא "מרכז טוטו-פיס".

באירוע החגיגי, שהתקיים במעמד ראש העיר, איתמר שמעוני, השתתפו גם יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, סגני ראש העיר, אפי מור ואלכס סולטנוביץ, המשנה לראש העיר, שבתאי צור, חבר המועצה הרב יעקב אביטן וחברות המועצה, שרה זכריה, ד"ר ריקי שי ומיריי אלטיט, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, גזברית העירייה, נחמה שריקי, מנהל מינהל החינוך, אבי קמינסקי, מנהל המחלקה לספורט, שמעון בן דוד, אדריכל העיר, אריק בר ששת, מבקר העירייה, אריאל גמליאל, יו"ר פורום ההורים, סופי חוטובלי פנחס, מנהלת בית הספר, דליה רחמים, נציגי מינהל הספורט במחוז, צוות המורים ותלמידי בית הספר.

"מרכז טוטו-פיס" החדש במקיף ה' הוא האולם השני בגודלו באשקלון אחרי היכל הספורט, הוא מכיל כ-500 מקומות ישיבה והושקעו בבנייתו כ-14 מיליון שקלים ונבנה בסטנדרטים אמריקאים.

על פי התכנון, הוא ישרת את אגודת הספורט, ישמש לקיום פעילויות ספורט תחרותיות ולא תחרותיות ויתקיימו בו פעילויות של בית הספר.

בנייתו של מרכז הספורט החדש התאפשרה באמצעות שיתוף פעולה פורה בין עיריית אשקלון למפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו).

הטקס החגיגי נפתח בגזירת הסרט, קביעת המזוזה ואחר כך הופעות תלמידי הספר בשירה ובריקוד אומנותי.

את הטקס חתם משחק ראווה בכדורסל בין נבחרת תיכון מקיף ה' לבין נבחרת תיכון מקיף ד'.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "מפעל הפיס השקיע למעלה מ 170 ממיליון ש"ח ב 15 השנים האחרונות בעיר ועל כך מגיעה לו תודתנו, ובפרט על הסיוע בבניית האולם הנפלא הזה. גם בשנת 2015 נמשיך להקדיש תקציבים גדולים לתחום החינוך והכול בשבילכם, התלמידים. בשנה הקרובה נמשיך לקדם בניית בתי ספר חדשים, נוסיף 27 כיתות לימוד ונבנה אולם ספורט גם בבית הספר 'רמת כרמים' בעיר. הישגים מבחינתי הם לא רק בתחום הלימודי אלא גם עבודה קהילתית, התנדבות וערכים שאנו רוצים להקנות לכם, ממשיכי הדרך"/

מנכ"ל הטוטו, איציק לארי: "בשנים האחרונות שמנו דגש על מתקנים לבני נוער, אני מאמין שאת כל הערכים עליהם דיבר ראש העיר נצליח להטמיע יחד. שיתוף הפעולה עם אשקלון הוא מדהים, והיא הופכת לעיר של ספורט וזאת בזכות ראש העיר שמבין את חשיבות הנושא. שני הגופים, הפיס והטוטו, הבינו את חשיבות התגברות על המחלוקות והתוצאה עומדת כאן לפניכם. אנו נמשיך לשלב ידיים ולקדם את הספורט באשקלון והלוואי ונחנוך עוד הרבה מגרשים כאלה".

יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין: "זהו יום משמח! כל הכבוד לעיר ולעומד בראשה שיודעים לנצל את הכסף שמוענק על ידי מפעל הפיס לטובת פרויקטים בחינוך ובתרבות. ספורט הוא לא רק למצוינות אלא היא דרך חיים. יש לי בקשה מכם שהמקום הזה לא יהיה ריק אלא ישמש אתכם, התלמידים והצוות החינוכי, לאורך כל השנה בתחומים שונים. במשך שנים לא הצליחו לבנות אולמות משותפים בין מפעל הפיס לטוטו ואני שמח שהפעם הצלחנו לשים את האגו בצד ולשלב כוחות כאן באולם הזה ואני מקווה שנמשיך כך גם בעתיד".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות