Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
נבחרת הלקרוס של אשקלון. ספורט במקום אלימות.

אשקלון: ספורט במקום אלימות

פרויקט 'עיר ללא אלימות', בשיתוף הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול מפעילה קורסי לקרוס בבת הספר בעיר ומקנה מיומנויות וערכים המשמשים את התלמידים

שני טורנירים התקיימו בשבוע שעבר, במסגרת תכנית 'עיר ללא אלימות' בשיתוף הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, בין קבוצות בני נוער מבתי ספר באשקלון במשחק הלקרוס.

העיסוק בענף ספורט זה נועד ליצור אלטרנטיבה לאלימות בקרב ילדים ובני נוער, לשמש ככלי התערבות למניעה והתמודדות עם אלימות ועם התנהגות אנטי-חברתית.

בפעילות השתתפו כ-40 בני נוער מארבעה בתי ספר תיכוניים בליווי מדריכות המוגנות ומדריכי לקרוס מקצועיים, ובסיומה קבוצת התלמידים מבית הספר אמי"ת ב' הגיעה למקום הראשון. במסגרת התכנית לומדים הנערים את מיומנויות משחק הלקרוס, לצד חיזוק מיומנויות וערכים ספורטיביים כמו מנהיגות, שליטה עצמית, קבלת אחריות, סובלנות ו

ציות לכללים. מיומנויות אלו מאפשרים לבני הנוער להצליח בלימודיהם בבתי הספר ולהשתלב בחברה ובקהילה.

הלקרוס הוא ענף ספורט מתפתח בעולם הדורש זריזות ומהירות על המגרש. מדובר בענף ספורט קבוצתי שבו השחקנים משתמשים במקל שבקצהו רשת כדי למסור ולתפוס כדור גומי קשיח, במטרה להכניסו לשער הקבוצה היריבה ולזכות בנקודות.

לקרוס הוא משחק פיזי שדורש לא רק כושר טוב, אלא גם קואורדינציה טובה של ידיים וראיה רחבה והכי חשוב עבודת צוות ושיתוף פעולה בין חברי הקבוצה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות