Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
מנהלי החינוך הדתי הארצי נפגשו עם ראש מנהל החינוך של אשקלון

מנהלי החינוך הדתי הארצי נפגשו עם ראש מנהל החינוך של אשקלון

מנהלי ומפקחי החינוך הדתי הארצי ביחד עם ראש המינהל החינוך הדתי, ד"ר אברהם ליפשיץ ערכו השבוע סיור בעיר ונפגשו עם ראש מנהל החינוך של אשקלון

ביום שלישי השבוע התכנסו כלל מנהלי ומפקחי החינוך הדתי הארצי ביחד עם ראש המינהל החינוך הדתי, ד"ר אברהם ליפשיץ לסיור באשקלון וביקור בבית הספר המצטיין של החינוך הדתי אשתקד, אמי"ת טכנולוגי אשקלון.

בתום הסיור נשארו המנהלים לישיבת עבודה בתוך המרכז הטכנולוגי אמי"ת.

ד"ר אברהם ליפשיץ התפעל מהנעשה בחינוך הדתי באשקלון בכלל ובאמי"ת בפרט.

ביום העיון נכח גם ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי שהבין את חשיבותו של החינוך התורני והדתי בעיר אשקלון והעצמתו,

ד"ר ליפשיץ סיפר כי משנתו החינוכית מאז ומתמיד היא היכולת של איש חינוך להעצים את הילד, לא משנה באיזה תחום, העיקר, העצמה אישית.

"אני רואה את הנעשה כאן ואת האנרגיות של המנהל, יצחק אברג'ל, ומבין מדוע הוא זכה לשני פרסי חינוך בשנה אחת, קיימת כאן עבודה חינוכית ערכית מיוחדת ועל כך, יישר כוח לעוסקים במלאכת החינוך."

במהלך יום העיון הוצגו נתונים על החינוך הדתי בעיר אשקלון, הגרפים שהציג קמינסקי הראו עליה משמעותית של מספר הלומדים בחינוך הממלכתי דתי בעיר, לעומת שנים קודמות וכמו כן נאמר כי בשנה הבאה עתידים להיפתח בית ספר יסודי וגני ילדים נוספים לחינוך הממלכתי דתי.

הממונה על החינוך בעיר, הרב יעקב אביטן הגיע אף הוא לכנס במטרה לברך את הנוכחים.

הרב אביטן הצדיע לאנשי החינוך הדתי עבור תרומתם לעיר אשקלון והדגיש כי העירייה תעבוד בשיתוף פעולה עם הנהלת החמ"ד במטרה לאפשר לציבור הדתי בעיר מגוון של מוסדות חינוך בהם יוכל להשתלב ולא יצטרך לצאת וללמוד בישיבות תיכוניות מחוץ לאשקלון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות