Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
לראשונה באשקלון: האקדמיה להורים

לראשונה באשקלון: האקדמיה להורים

אקדמיה להורים נפתחה לראשונה באשקלון ותיתן מענה להורים לילדים בגילאים שונים ובסוגיות שונות. הרעיון הוא פרי יוזמתה של חברת המועצה מיריי אלטיט

יוצאת לדרך ה'אקדמיה להורות' הראשונה מסוגה באשקלון.

מטרת 'האקדמיה להורים' היא לתת מענה להורים באשקלון והסביבה בסוגיות איתם נפגש כל הורה תוך התייחסות לרב תרבותיות, אוכלוסיות דתיות וחרדיות ולבעלי צרכים מיוחדים.

על פי התוכנית, השירות מיועד לכל ההורים ובכלל זה להורים לילדים בגילאי ינקות עד בגרות באמצעות סדנאות שונות כגון הורות במעברים - מהכנה ללידה ועד הכנה לסבתאות, סוגיות בגיל הרך, הורים לגיל ההתבגרות, כישורי מפתח לחיים כאמצעי להבטחת עתיד הילדים, בין סמכות הורית לגבולות, תמיכה הורית בילד המתגייס, הקן המתרוקן, הורות במשפחה חד הורית וחד מינית, מקומם של סבים וסבתות במשפחה המודרנית והורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

בשבועות האחרונים החל הרעיון לקרום עור וגידים ביוזמתה של חברת המועצה מיריי אלטיט והוא זכה לברכת הדרך של ראש העיר, איתמר שמעוני.

שותפים לפרויקט נמרוד גלנטה, מנהל האגף לתרבות, נוער וספורט, סגנית מנהל אגף רווחה חינוכית, עדנה אברהמי, מנהלת תוכנית 'עיר ללא אלימות', אורלי פולט ופורום ההורים לקידום החינוך באשקלון והעומדת בראשו, סופי חוטובלי פנחס.

במסגרת ההכנה לפתיחת התוכנית התקיים השבוע ביקור במרכז להורות משמעותית באשדוד, במטרה להכיר את המרכז שהוקם בשנת 201 היושב בלב שכונה חדשה בעיר.

המרכז שם לו למטרה להעלות את נושא ההורות והמשפחה על סדר היום ולסייע להורים במסגרת תפקידם.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "התוכנית הינה שלב נוסף בדרכנו ליעד שהצבנו לעצמנו להצליח את מערכת החינוך בעיר ולהפוך אותה לאחת מהמובילות בארץ. לכן בירכתי על היוזמה הברוכה ואני מבטיח שאעמיד לרשות התוכנית את כל המשאבים הנחוצים לה".

חברת המועצה ויוזמת התוכנית, מיריי אלטיט: "להיות הורה בעידן המודרני זהו אתגר יומיומי. בתקופתנו לא די בהורות אוהבת, נדרשת גם הורות יודעת .הקשר ושיתוף הפעולה בין ההורים לילדיהם מורכב יותר מבעבר. השינויים החברתיים-תרבותיים המואצים של העידן המודרני והפערים ההולכים וגדלים בתחומים רבים, פוגעים לא פעם בקשר זה ומערימים קשיים בשמירה על קשר תקין".

יו"ר פורום ההורים, סופי חוטובלי פנחס: הקמת 'האקדמיה להורים' היא צו השעה למען יצירת קהילה הורית מעורבת ומובילה בעיר אשקלון. פורום ההורים לקידום החינוך מברך את ראש העיר ואת חברת המועצה מיריי אלטיט על ההחלטה להפוך את אשקלון לעיר בעלת קהילה הורית מעורבת תוך הענקת כלים להורות נכונה בהתאמה לעידן המודרני. פורום ההורים יפעל בשיתוף פעולה עם הגברת אלטיט לכדי מימוש התוכנית בצורה מיטבית".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות