Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
מעלה מ-4,500 נרשמים למוסדות החינוך באתר העירייה

למעלה מ-4,500 נרשמים למוסדות החינוך באתר העירייה

היענות חסרת תקדים לרישום המקוון לשנת הלימודים הבאה. ראש העיר, איתמר שמעוני: "הרישום המקוון מייעל את תהליך ההרשמה ומקל על ההורים"

הרישום לבתי הספר ולגני הילדים שנפתח ב-21.1 וצפוי להסתיים ב-10.2 נמצא בעיצומו.

נכון ליום שלישי (27.1), למעלה מ-4,500 הורים רשמו את ילדיהם לגנים ולבתי הספר באמצעות האינטרנט, מדובר בהצלחה גדולה למערכת ההרשמה שיזם מנהל מערכות המידע והמחשוב במינהל החינוך, אבי פרג'.

הרישום, שמתבצע באמצעות אתר האינטרנט של עיריית אשקלון, מסייע להורים, חוסך תורים וזמני המתנה.

בעיריית אשקלון מקלים על הליך ההרשמה גם לתושבים שאין ברשותם מחשב או חיבור לרשת האינטרנט.

אותם תושבים יוכלו להגיע לאחד מהמרכזים הקהילתיים הקרובים למקום מגוריהם, שם תמתין להם דיילת עם עמדת מחשוב שתסייע להם בהליך ההרשמה.

עמדות הסיוע פועלות במרכזים הקהילתיים בברנע, בית ווסק, נווה אילן, שפירא ונווה דקלים.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "ההרשמה לגני הילדים ובתי הספר לקראת שנת הלימודים הבאה נמצאת בעיצומה. אני שמח על ההיענות הרבה שהתושבים מגלים לרישום המקוון למוסדות החינוך באמצעות אתר העירייה ומקווה כי הדבר מייעל את תהליך ההרשמה ומקל עליכם. למעלה מ-4,500 הורים כבר רשמו את ילדיהם למוסדות החינוך בעיר בתוך שבועיים מפתיחת ההרשמה, והקצב בהחלט משביע רצון ומבטיח שיבוץ נכון של ילדיהם במוסדות החינוך המבוקשים על ידיכם. אני מזמין את כל מי שעדיין לא עשה זאת, להקדים ולרשום את ילדיכם לגן הילדים או בית הספר ולחסוך זמן יקר. בהזדמנות זו אני מבקש להזכיר כי בעיר פועלים גם גני ילדים ובתי ספר ממלכתיים דתיים במתכונת תורנית עבור הציבור הדתי-לאומי, גם לשם יוכלו התושבים המעוניינים בכך לרשום את ילדיכם באמצעות אתר העירייה. אני מאחל לכולם רישום קל, נעים, מהיר ויעיל, וכמובן שיבוץ מוצלח לשביעות רצונכם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות