Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
ברק יצחקי מנצח את אשקלון. צילום באדיבות: ONE.

ברק יצחקי כבש, מכבי ת"א ניצחה את הפועל אשקלון 0-1

הפועל אשקלון עמדה בכבוד בבלומפילד, מול סוללת הכוכבים של מכבי תל אביב, ונכנעה לשער של ברק יצחקי בדקה ה-85 והפסידה 0-1. צפו בתקציר

 | 
ברק יצחקי מנצח את אשקלון. צילום באדיבות: ONE.
הפועל אשקלון יצאה לבלומפילד, למשחק מול מכבי ת"א ב-1/8 גמר גביע המדינה. בדקה ה-85 ברק יצחקי כבש

במכבי תל אביב נערכים למפגש הגביעהיום (שלישי, 21:00, 5+ לייב) מול הפועל אשקלון ולמרות שמדובר ביריבה מליגה א', נשלח צוות של מכבי תל אביב לעקוב אחר משחקה האחרון של אשקלון בליגה. את הרשמים העביר הצוות לפאקו אייסטרן.

"מדובר בקבוצה טובה", החמיא מאמן הצהובים פאקו לקבוצה מאשקלון והוסיף: "אנחנו חייבים לכבד אותם ולהיות רציניים מאוד במשחק כי אנחנו כרגע לא בתקופת השיא שלנו. יש לאשקלון שחקנים ששיחקו בליגה הראשונה. שחקנים עם ניסיון וממה שראיתי הם יותר טובים ממספר קבוצות בליגה הלאומית. מכבי תל אביב כבר הודחה בעבר על ידי קבוצות מליגות נמוכות ואנחנו צריכים לבוא למשחק מול אשקלון בשיא הרצינות והמוכנות".

גם היום, כמו ביום שלפני המשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה בסיבוב הקודם, נתן פאקו יום מנוחה לשחקנים. המאמן שבא מתחום הכושר הגופני מתעקש כי לא מדובר בזלזול ביריבות מהליגות הנמוכות.

"גם לפני משחקי ליגה עשיתי חופש יום לפני משחק. הכל תלוי מתי נערך המשחק הקודם. אני יודע שביום שאחרי המשחק, צריך לעשות אימון התאוששות ויומיים אחרי משחק אין טעם לקיים אימון.

יומיים אחרי משחק עדיף לשתות קפה עם האשה מול הים ולא לעשות אימון ולכן אני מעדיף לעשות יום חופשי יום לפני המשחק מול אשקלון. אין כאן שום עניין של חוסר כבוד ליריבה. גם אם היינו משחקים מול קרית שמונה מחר בגביע, הייתי נותן היום חופש לשחקנים".

מנגד, בהפועל אשקלון מייחסים להרכב החסר של מכבי ת"א סוג של זלזול, וחוסר הערכה לקבוצה מהליגה השלישית.

האימון המסכם שנערך אתמול (שני), התקיים באוירה שלווה ומאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, דאג להחדיר בשחקניו מוטיבציה ואמונה שאפשר לעבור את מכבי ת"א, במיוחד לאור ההרכב נטול הכוכבים.

כ-1,500 כרטיסים נמכרו לאוהדי הפועל אשקלון והערכה היא, שכ-2,000 צופים יעודדו את הקבוצה ויעזרו לה להפתיע ולטפס שלב.

"אנחנו באים לבלומפילד לשחק מול מכבי תל אביב את המשחק הרגיל שלנו", כך אמר מאמן הפועל אשקלון יובל נעים לקראת המפגש

"אנחנו לא באים לשחק הגנתי ולא באים לעשות בונקר. אנחנו באים לשחק כדורגל".

נעים לא רק דיבר, אלא גם יציב את המערך הרגיל של הקבוצה, זה שסידר לה עד כה מאזן כמעט מושלם בליגה.

המשחק נפתח בצורה מדהימה כאשר יובל נעים כבר החל לחגוג אחרי 2 דקות כשליאור אסולין הבקיע, אך השער של החלוץ הוותיק נפסל בטענת נבדל ואשקלון חזרה לקרקע.

הצהובים יצאו מההלם והחלו להשתלט לאט-לאט על המשחק, אך מיעטו לסכן בצורה ממשית את שערו של גליל בן שאנן.

המצב המסוכן ביותר הגיע בדקה ה-43 כאשר דור פרץ נותר לבד מול השוער, אך בן שאנן בלם אותו. והוריד את הקבוצות להפסקה עם תוצאה מאופסת.

במחצית השנייה הצהובים החלו להגביר קצב ותקפו גלים-גלים, אך לא היו מספיק חדים מול השער, וכמעט שילמו על כך ביוקר כשטעות קשה בהגנה של האלופה בדקה ה-52 איפשרה לאסולין למצוא עצמו מול ברק לוי, אך השוער שיצא מחוץ לרחבה שלו עצר את החלוץ הוותיק.

בדקה ה-61 ערן זהבי, שלא פתח בהרכב, עלה לכר הדשא וסיפק 2 הזדמנויות עבור חבריו, אך גם הכוכב הגדול של פאקו אייסטרן לא הצליח לסייע במלאכת הכיבוש.

ואז הגיעה הדקה ה-84. האוהדים הצהובים כבר חשבו שהמשחק הולך להארכה, התכוננו למותחן דרמטי, אבל לברק יצחקי היו תוכניות אחרות.

החלוץ הבקיע בחצי מספרת מתוך הרחבה ושלח את האלופה לרבע הגמר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות