Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
הילד מציג איך הגננת מתעמרת בו.

ילדי גן באשקלון מתארים איך הגננת "צובטת, מרביצה ומושכת בשערות"

ילדי גן באשקלון תיארו בפני הוריהם איך לטענתם הגננת מתעמרת בהם. "היא צובטת, מרביצה ומושכת בשערות". הגננת מכחישה: "אין דברים בגו"

ילדים בגילאי 4-3 בגן עירוני של עיריית אשקלון טוענים כי הגננת במקום מכה ומשפילה אותם כעונש על התנהגותם.

הוריהם שהתפלאו לשמוע את הדברים החליטו לצלם אותם כשהם מתארים ומדגימים בפניהם כיצד לטענתם היא נוהגת עמם.

את החומרים העבירו ההורים למשטרה, עד כה 7 מהם התלוננו נגד הגננת, שמכחישה את הטענות ונשארת בינתיים בגן.

ההורים ששאלו על התנהגות הגננת, קיבלו תשובה מהילדים ואף תיארו את ההתעמרות. "איך הגננת?", שואלת אחת האמהות בסרטון, וילדות הגן משיבות: "רעה, היא מענישה אותנו, צובטת אותנו".

האם מבקשת מאחת הילדות להדגים: "תראי לי מה היא עושה לך".

בתגובה פונה הילדה לחברתה ושואלת אותה אם היא אוהבת את הגננת. הילדה מניעה את ראשה בשלילה ועונה: "היא מרביצה לנו, מושכת לנו בשיערות". "אבל שמעתי שהיא אישה טובה, היא לא חמודה?", מנסה האם להתקיל את הילדה.

היא מנגד משיבה בשלילה ומתארת את התנהלותה הבעייתית לכאורה של הגננת. "היא תופסת אותנו מהחולצה לעונש", היא אומרת תוך שהיא מדגימה את הדברים. ילד נוסף בן 4, שאמו תיעדה אותו התקשה תחילה לספר על האירועים שחווה.

"אני אימא, אל תפחד. אני לא כועסת עליך, אלא על הגננת. תספר מה הגננת עשתה לך", נשמעת האם. רק לאחר מכן נענה הילד לבקשותיה: "היא נתנה לי מכות, היא הרביצה לי, היא צבטה אותי".

לבקשת אמו הוא הדגים את המעשים לכאורה. בין היתר הוא גם סיפר כי הגננת אילצה אותו לאכול את שאריות הקוסקוס של הילדים האחרים וסירבה לתת לו ללכת לשירותים כעונש.

"היא משכה אותי בכובע ואמרה לילדים לא לשחק איתי", הוא נשמע אומר. ההורים טוענים כי שוחחו בנושא לאחרונה עם מפקחת ממשרד החינוך, אך זו ניסתה להרגיע אותם ואמרה לדבריהם כי הם "יותר מדי רגשי לילדים שלכם, אתם מדמיינים דברים, הילדים לא חייבים מסגרת בגיל הזה".

"אסור שהגננת הזאת תמשיך לחנך את הילדים שלנו", סיפרה אם לאחד הילדים בגן. "מישהו במשרד החינוך צריך להשעות אותה".

לדבריה הצטרפה יושבת ראש ועד ההורים באשקלון אביבית סימני: "הייתי מזועזעת לשמוע את הסיפורים, הילדים תחילה חששו לספר מה קרה אבל הם התחילו לדבר וההורים פנו למשטרה".

אתמול ניגשו חלק מההורים לתחנת משטרת אשקלון והתלוננו על מעשיה של הגננת.

במנהל החינוך של עיריית אשקלון ששמעו על התלונות קודם לכן העבירו את המידע למשרד החינוך ולמשטרה, וגם ביקשו מההורים להתלונן.

הגננת אמרה בתגובה: "אני מניחה שהגיעו תלונות. אין דברים בגו וחבל שדברים שהם לא אמיתיים יאמרו. אני בוודאי ממשיכה כרגיל בגן, אין שום סיבה שלא כי כל הדברים שנאמרו הם לא נכונים". היא מכחישה בתוקף כי הכתה את הילדים.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול משרד החינוך ואגף הרווחה והועבר עם הגשת התלונות לטיפול המשטרה. מאחר ואלו פני הדברים כעת, עיריית אשקלון מנועה מלעסוק בנושא. נמתין לסיום תוצאות החקירה ונפעל על פיהן". ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר בתגובה: "הגננת דוחה בתוקף את הטענות המיוחסות לה. יצוין כי הוגשה תלונה במשטרה. יחד עם זאת, המחוז יבדוק את הנושא באופן יסודי".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בתחנת אשקלון הוגשו אתמול מספר תלונות שעניינן תקיפת קטין בידי אחראי בגן ילדים. התלונות נבדקות".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות