Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
הגרלה קשה לאשקלון.

גביע המדינה: מכבי ת"א תארח את הפועל אשקלון בבלומפילד

בהגרלת גביע המדינה בכדורגל נערכה הבוקר (ראשון). הפועל אשקלון הוגרלה לשחק בשמינית הגמר מול מכבי ת"א באצטדיון בלומפילד. קסנטיני: "נעבור שלב"

הגרלת משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל נערכה הבוקר (ראשון).

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, שטיפסה לשלב שמינית הגמר, לאחר ניצחון על בית"ר ירושלים, קיוותה להגרלה נוחה, בשמינית הגמר, ורצתה מאוד שהמשחק יתקיים באצטדיון באשקלון.

עד מהרה, התאכזבו אוהדי הקבוצה, לאחר שהתברר כי אצטדיון בלומפילד יארח את הפועל אשקלון מול אלופת המדינה, מכבי תל אביב.

עבור אחדים, כמו אבי נמני ברוך דגו וברק יצחקי, נחשב משחק זה כמעין דרבי פרטי, גם עבור רבים מאוהדי מכבי המתגוררים באשקלון, הלב נחצה, עם הישמע ההגרלה.

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני, נשמע מאושר במיוחד נוכח ההזדמנות לפגוש את אלופת המדינה: "כמו שעברנו את ביתר נעבור גם את מכבי, כעת, הכי חשוב בשבילי היא הקצאת הכרטיסים לטובת אוהדי אשקלון, דיברתי עם בני טבק, מנהל הקבוצה של מכבי תל אביב ואנו נדון יחד בכמות הכרטיסים ובגובה המחירים".

עוד הוסיף קסנטיני: "נעשה הכל למען האוהדים של הפועל אשקלון, שכבר הוכיח במשחק מול בית"ר מה עוצמתם וכמה הם חשובים לקבוצה בצד המורלי, זה יום חג עבור אשקלון ואנו ננצל את ההזדמנות לחגוג גם בסיום"

ברק יצחק, שחקנה של מכבי ת"א, שצמח במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, הימר על המפגש מולך אשקלון, ונשמע כמי שרוצה מאוד לפגוש את קבוצת נעוריו".

אבי נמני, סירב להתייחס להגרלת הגביע והסכים רק להגיד: "תבקשו את התייחסותו שלמאמן הפועל אשקלון יובל נעים, הוא האיש הנכון להגיב".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות