Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
גשם שוטף במהלך כל המשחק. צילום: באדיבות one.

הפועל אשקלון הדיחה את בית"ר ירושלים והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה

הפועל אשקלון הדיחה את בית"ר ירושלים מגביע המדינה. למרות מזג האויר הגשום, כ-7,000 צופים חוו משחק כדורגל רב שערים וניצחון של אשקלון בפנדלים

 | 
גשם שוטף במהלך כל המשחק. צילום: באדיבות one.
הפועל אשקלון מדיחה את בית"ר ירושלים מגביע המדינה ומעפילה לשמינית הגמר לאחר משחק סנסציוני

הפועל אשקלון אירחה הערב (חמישי) את בית"ר ירושלים באצטדיון סלה שבעיר, זאת במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה.

.

כ-5,000 אוהדים מקומיים הגיעו במזג אויר גשום, לתמוך בקבוצה ולקוות להעפיל בסיומו של יום להעפיל לשלב שמינית הגמר.

הקהל הרב שרכש כרטיסים במכירה מוקדמת, לא ויתר על ההצגה הטובה בעיר והערכה היא שבאיצטדיון נכחו כ-7,000 צופים.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים אמר לשחקניו לקראת בית"ר: "על מוטיבציה אין מה לדבר במשחק הזה.

בית"ר פייבוריטית, היא קבוצה איכותית גם לליגת העל ונצטרך להיות זהירים ולנסות להפתיע.

אם נדע לתת עזרה עם איציק כהן, ובכנפיים נוכל לגרור אותם למשחק קשה, הם יתחילו להילחץ".

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, התייחס הבוקר למשחק בין אשקלון לבית"ר ואמר: "צפויה חגיגת כדורגל באצטדיון באשקלון לפני המשחק אני אכנס לחדר ההלבשה ואחזיר מוטיבציה בשחקנים, אגיד להם שכל אשקלון, עיר עם 140,000 תושבים עומדים מאחוריהם ונושאים תפילה לניצחון על בית"ר ירושלים. ההימור שלי, אשקלון מנצחת 1-2".

דקה 25, הפועל אשקלון עלתה ל-0:1: איזו דרמה. אחרי שהשליטה של בית"ר החלה להתערער, הגיע השער מהכיוון השני. אלי דסה ביצע עבירה באגף שמאל והכדור עלה לרחבה. ירדן אבוחצירה הקדים את עומר אצילי, שספק הכשילו ספק הגיע עימו למגע פיזי לגיטימי. אך חכמון שרק בביטחון והצביע על הנקודה הלבנה. שי רביבו ניגש אל הכדור, שלח אותו לפינה השמאלית, אך קליימן לפינה הימנית ואת מאות אוהדי אשקלון ביציעים - לאוויר. את החגיגה הוא הקדיש לבנותיו כשהוריד את החולצה וחשף כיתוב: "נסיכות שלי, אבא אוהב אתכן".
בדקה 38, בית"ר ירושלים השוותה ל-1:1: הגשם התחזק והתגבר, כמו גם היכולת של הצהובים-שחורים מהבירה. אופיר קריאף התנהל עם הכדור במרכז השדה והכניס מסירה חכמה מאוד לדושאן מטוביץ' ברחבה. האחרון שמר על קור רוח ומול בן שאנן שלח כדור שטוח לפינה השמאלית, שוויון חשוב לחניכיו של קורצקי.

הקבוצות ירדו למחצית הראשונה בתוצאה 1-1.

אל המחצית השניה עלו הקבוצות חדורות מוטיבציה ומאמינות בניצחונן בסיום.

בדקה 52, בית"ר עלתה ל-1:2: כדור נייח שנפסק לטובת בית"ר 18 מטרים אלכסונית לשער משמאל, נבעט על-ידי פריירה. הקשר האחורי הנהדר של קורצקי שלח כדור מושלם שהסתובב באומנות מעל החומה ונחת בפינה, לבן שאנן לא נותר מה לעשות, בית"ר ביתרון.

הדקה 78, הפועל אשקלון השוותה ל-2:2: איזו דרמה במשחק הנעילה של סיבוב ח'. כדור גובה שהורם היטב על-ידי אלירן דנין מצד שמאל, הגיע לצד ימין של הרחבה. שחקן ההגנה כשל בסגירה ומי שניצב במקום היה אסולין. החלוץ שרק לפני שבועות ספורים עוד שיחק בליגת העל, שם את הראש במקום ושלח את הכדור פנימה, שוויון דרמטי.

בתום 90 דקות, השופט שורק לסיום הזמן החוקי ושולח את הקבוצות להארכה בת 30 דקות.

דקה 108, הפועל אשקלון עלתה ל-2:3: מי היה מאמין? איזה משחק מדהים. שרון גורמזנו פרץ עם הכדור במרכז השדה והעביר שמאלה לברוך דגו. האחרון התקדם מעט ומ-18 מטרים שלח כדור אדיר ברגל שמאל, שנחת רק בחיבורים. איזה שער ענק לקשר הוותיק.

דקה 113, בית"ר ירושלים השוותה ל-3:3: משחק בלתי נתפס באצטדיון סלה, פשוט כך. אחרי שנדמה היה כי יובל נעים בדרך לשמינית הגמר, תרגיל של בית"ר הוליד את השוויון הדרמטי מכל. אצילי מסר שטוח לאזולאי מצד ימין. האחרון הגיח בזמן ובעט כדור שטוח שפגש בדרך בשחקן ההגנה, שינה כיוון וחדר לרשת. הלם באשקלון.

בתום 120 דקות, השופט שורק לסיום המשחק 3-3 ושולח את המשחק לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.
פנדלים
בעיטה ראשונה לבית"ר, 0:0: פריירה ניגש לכדור הראשון ובעט לפינה השמאלית, גליל בן שאנן זינק מצוין והדף.

בעיטה ראשונה לאשקלון, 0:1: קובי בן חמו בעט למרכז השער תוך כדי שהוא מחליק ברגע הבעיטה, אך למזלו הרב קליימן הימר על הפינה הימנית והכדור נכנס לרשת.

בעיטה שנייה לבית"ר, 0:1: עומר אצילי ניגש אל הכדור הקריטי עבור החבורה מהבירה ובעט גבוה מעל השער. תדהמה באשקלון.

בעיטה שנייה לאשקלון, 0:2: גורמזנו בעט לפינה השמאלית, אך קליימן קפץ לכיוון ההפוך והכדור מצא את הרשת, יתרון מבטיח למארחים.

בעיטה שלישית לבית"ר, 2:1: שלומי אזולאי בעט פנדל מצוין לפינה הימנית וצימק, הקרב לא נגמר.

בעיטה שלישית לאשקלון, 1:3: אסי בוזגלו בעט פנדל נפלא חצי גובה לפינה השמאלית. קליימן הימר על הפינה הנכונה, אך הכדור היה חזק ומדויק.

בעיטה רביעית לבית"ר, 3:1: איציק כהן בעט לפינה השמאלית, גליל בן שאנן עצר גם את הפנדל הזה ולקח את אשקלון לשלב שמינית הגמר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות