Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
שמעוני שולף דיסק און קי. דרמה בישיבת מועצת העיר אשקלון.

שמעוני לאופוזיציה: "תראו כמה שאתם מושחתים, גנבים רמאים"

סערה התרחשה בישיבת מועצת העיר, עת ששלף ראש העיר איתמר שמעוני דיסק און קי מכיסו ובו לדבריו, הקלטה משיחה שהתקיימה בין בני וקנין לקבלן חן שחר

דרמה התחוללה אמש (שני) עת התכנסה ישיבת מועצת העיר אשקלון.

שיאה של הדרמה הגיע, בתום הקראת שאילתה ע"י חבר האופוזיציה שלמה כהן, שעסקה בקבלן חן שחר ובתביעה שלו מול החברה הכלכלית.

את השאילתה ניסח יו"ר האופוזיציה וראש העיר לשעבר בני וקנין, אך בשל העובדה כי לא נכח בישיבת המועצה, התבקש והקריא אותה כלשונה חברו לספסל האופוזיציה שלמה כהן.

בשאילתה נטען כי הקבלן חן שחר תמך בשמעוני בבחירות האחרונות, ועל כן הוחלט לקבל פסק דין של בוררות בעניינו ולשלם לו סכום פיצוי של 8 מיליון ש"ח - זאת במקום ללכת עימו לבית המשפט".

אולם בתום הקראת השאילתה, השיב מנכ"ל החכ"ל, גלעד אורן, כי לנטען אין אחיזה במציאות, שכן בתקופתו של בני וקנין הוחלט לקבל את דין הבוררות ואילו שמעוני החליט לפנות לביהמ"ש.

ביהמ"ש קבע, אגב, שאין מקום להתערב בהחלטת הבורר שהוסכם על הצדדים והשאיר את העניין כשהיה.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, המתין שמנכ"ל החכ"ל יסיים את תשובתו והדהים את הנוכחים, בו בעת שלקח את זכות הדיבור ושלף מכיסו דיסק און קי, ופנה לכהן: "יש לי כאן הקלטה בין חן שחר לבני וקנין, אתה רוצה שאני אשמיע אותה?", שאל שמעוני וכהן השיב: "לך עם זה למשטרה".

שמעוני בחר להמשיך: "תראו כמה אתם מושחתים, גנבים ורמאים, ויש לי הוכחות מוצקות לכך".

לאחר מכן הקריא שמעוני, לדבריו, חלק מתמליל השיחה בין וקנין לשחר, שיחה לדברי שמעוני, התקיימה בתקופת מערכת הבחירות המוניציפליות:

בני וקנין: אנחנו בפני שוקת שבורה, מבחינה כלכלית"
חן שחר: "דבר איתי".
בני וקנין: "תעביר לי מה שאתה יכול".
חן שחר: "מה אתה רוצה? שאני אשב איתו? אני אעביר לו?"
בניוקנין: "לא, תעביר לי"
חן שחר: "אבל יש איזושהי מוגבלות, לא?"
בניוקנין: "כן, רק תביא את המזומן ואני אעביר אותו לאחים שלי, הם ישברו עם זה את הראש".

שמעוני הפסיק את קריאת התמליל, שלדבריו נמצא בדיסק און קי ואמר: "ההקלטה שיש פה היא הרבה יותר חמורה מהתמליל שהקראתי, מה לעשות עם זה אני אדע.

עוד הוסיף שמעוני: "אתם רוצים שאני אתעסק אחורה? אתה ובני תשבו אחרי סורג ובריח. אני אדם הגון, אדם ישר, מנהל את העיר הזו ביד רמה, לכו עם כל מה שאתם רוצים, למי שאתם רוצים. כן חקירה סמויה, לא חקירה סמויה. זה ראיות מוצקות. עד היו שתקתי, כשבני יבוא במועצה הבאה, אני אשמיע לו"

שלמה כהן: "אגיד לך מה העמדה שלי. קודם כל לא אתה ולא עשרה כמוך, לא רק שלא ישימו אותי אחרי סורג ובריח, אלה גם לא יטילו בי דופי. מי שעבר עבירה שישלם עליה - חד משמעית".

עוד הוסיף כהן: "רודפים אחרי כבר חודשים, אני מקבל מסרים מהמשטרה חודשים, לך תגיש נגד שמעוני תלונה, ברגע שאתה תגיד, נגמר הסיפור- החקירה תתחיל".

תגובתו של בני וקנין, השוהה בחו"ל במסגרת לימודי הדוקטורט שלו, לא איחרה להגיע: "שמעוני הנתון תחת חקירות מקיפות של המשטרה, העיתונות הארצית וכתבות שליליות בערוץ 10 וערוץ 2 על העבירות שביצע הן בחברת אתרים והן בעיריית אשקלון, מחפש דרך להסית ממנו את האש ולכן ממציא עלילות הזויות פרי דמיונו החולני.
לא פגשתי את חן שחר לפחות 6 שנים וההקלטה המדוברת היא קשקוש מוחלט. לגבי החברה מלוקסמבורג ששמעוני מזכיר השכם והערב - לא ידוע לי על אף חברה מלוקסמבורג ועד היום אני לא מכיר את החברות והקבלנים שביצעו כמעט מאות פרויקטים בעיר כולל את הקבלנים של השוק.
אברהם בן דוד מנכ" ל העירייה לשעבר ריכז את הפרויקט יחד עם מהנדס העירייה הנוכחי."

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות