Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
שמעוני ותושבי שכונת אפרידר. מעלים בעיות.

אשקלון: ראש העיר סייר עם תושבים בשכונת אפרידר ובחן ליקויים

מסורת חדשה החלה באשקלון: 'ראש העיר מגיע אליכם'. הסיור הראשון התקיים בשכונת אפרידר השבוע שם נפגש שמעוני עם התושבים ושמע מהם על הבעיות באזור

במטרה לבקר בשכונות העיר ולפגוש את התושבים באופן בלתי אמצעי, ולשמוע מהם על הנושאים המטרידים אותם באזור מגוריהם, החלו השבוע סדרת מפגשים שכותרתם 'ראש העיר מגיע אליכם'.

ראש העיר, יחד עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה והתושבים, יעמדו מקרוב אחר הליקויים והמפגעים, יעלו נושאים הדורשים טיפול וימצאו הפתרונות. את הסיורים תחתום שיחה פתוחה עם התושבים במסגרתה יועלו הנושאים לטיפול.

הסיור הראשון במסורת החדשה התקיים השבוע בשכונת אפרידר, שם נפגשו ראש העיר, איתמר שמעוני, הצוותים המקצועיים בעירייה וחברי מועצה, עם התושבים ברחובות צאלה, שקמה, קפסטט והסביבה, שהעלו בפני הנוכחים את הבעיות איתם הם נאלצים להתמודד.

בין היתר, עלו בעיות של התפרצות ביוב והצפת הרחובות בחורף; ניקיון והדברת יתושים; שוטטות כלבים; בעיות תשתית; תאורת רחוב ותאורה בשבילים; הגבלת כניסה חד סטרית בשבילי הרחובות; שדרוג מגרש הטניס; פיתוח שבילים, צמחיה ירוקה וגיזום עצים. הפניות הועברו לגורמי המקצוע הרלוונטיים בעירייה אשר יחלו בטיפולן כבר בזמן הקרוב.

בערב התכנסו שוב כל הגורמים המקצועיים במתנ"ס בית ווסק ונפגשו עם תושבי השכונה.

"אני לא זוכר מתי ביקר פה ראש העיר בעשרים שנה האחרונות", ציין אחד התושבים, "אנחנו מברכים על היוזמה ומקווים שיחד נוכל להביא לפתרון בעיות איתן אנו מתמודדים מזה תקופה ארוכה".

במהלך הערב הציג ראש העיר את פרוייקט שיקום ושימור מרכז אפרידר וציין כי חלק מהדברים שהועלו במהלך השיחה עם התושבים ישולבו כבר בתוכנית העבודה לשנת 2015.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "תודה לתושבי שכונת 'אפרידר' על ההיענות המדהימה. היום שוב הוכחתם לי שאין תחליף למפגש פנים אל פנים עם התושבים. מקווה רשמנו לפנינו את כל הפניות, מבטיח שנעשה מאמץ לתת מענה ראוי לכולן. במקרים רבים אנו נדרשים לטפל בהזנחה של עשרות שנים, אז נדרשת קצת סבלנות. בסופו של דבר נגיע לכולם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות