Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
תושבי אשקלון הגיעו ללמוד על שנת שמיטה

תושבי אשקלון הגיעו ללמוד על שנת שמיטה

תושבי אשקלון הגיעו ללמוד על שנת השמיטה, בערב הרצאות מרתק שנערך על ידי אגף שפ"ע והמחלקה לתרבות תורנית במינהל החינוך וכלל הרצאות מרתקות בנושא

במזג אוויר סוער הגיעו בשבוע שעבר תושבי אשקלון לערב עיון מיוחד שהוקדש לנושא 'שמיטה בגינה ובקהילה' שהופק בשיתוף האגף לשיפור פני העיר והמחלקה לתרבות תורנית במינהל החינוך.

בערב, שהתקיים בבית יד לבנים, נכחו סגן ראש העיר, אפי מור, וחבר המועצה, הממונה על החינוך, יעקב אביטן. מנהל האגף לשיפור פני העיר, ניסים סוויסה, הנחה את הערב, שכלל הרצאות מרתקות בנושא שמיטה בהיבטים חקלאיים, כלכליים וקהילתיים על ידי האגרונום, מוטי שומרון, ובנושא השמיטה כהזדמנות להתחדשות קהילתית על ידי אהרון אריאל לביא.

כזכור, בראשית השנה היהודית התקיימו באשקלון עבודות היערכות באזורים שונים ברחבי העיר לקראת שנת השמיטה.

בכדי להעלות את המודעות לנושא וללמוד אותו מקרוב מהיבטיו השונים: החקלאי, החברתי והדתי, הנחה מנכ"ל העירייה, לקיים ערב עיון בנושא לציבור הרחב.

מנהל האגף לשיפור פני העיר, ניסים סוויסה: "הקשר של האגף לשנת השמיטה היה רק מהצד האגרונומי חקלאי, מהסיבה שאנו מתחזקים ומטפחים את הגנים במרחב הציבורי והחיבור להיבטים השונים היה מעניין ומעשיר. בעבר עוררה שנת השמיטה ויכוחים ועימותים בין תפיסות עולם שונות בעיקר ביחס להיבטים החקלאיים שלה. ואולם, כיום נראה שהציבור הישראלי בשל ונכון יותר לאמץ אל לבו את מכלול ערכי שנת השמיטה כערכים מכוננים ומכוונים המייצגים מכנה משותף ערכי לכלל החברה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות