Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
ועד עובדי עיריית אשקלון הכריז על שביתה. צילום ארכיון.

ועד העובדים בעיריית אשקלון קורא לשביתה איטלקית

לאור החלטה לצמצם במשרת עובדת, במשרד ועד העובדים של עיריית אשקלון, יצאה הודעה לכל העובדים, מטעם יו"ר הועד: "לא לענות לטלפונים, לכבות מחשבים"

מסתבר שאין רגע דל בעיריית אשקלון.

אם חשבנו שהסערה הגדולה שהתחוללה בשבוע שעבר, בפרשת הפועלים הערבים חלפה, הבוקר, מצא עצמו ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, בפתחה של פרשה נוספת.

אל תיבות המייל של כל עובדי העירייה, הגיעה הבוקר הודעה מטעם תמר אוחנה, נציגת ועד העובדים של עיריית אשקלון, בשמו של יו"ר הוועד ארמו וקנין.

"לאור החלטה שרירותית של הנהלת העירייה לקחת לועד העובדים את בת השירות לאומי, על מנת לפגוע במהלך התקין של העבודה בוועד, אנו מבקשים מכל העובדים, לא לענות לטלפונים ולנתק מחשבים עד לשעה 14:00".

העתקים ממכתב זה נמסרו ל: איתמר שמעוני ראש העיר, תומר גלאם מ"מ רה"ע, אפי מור ס/רה"ע, חיים סופר מנכ"ל העירייה, יוסי לוי סמנכ"ל משאבי אנוש, אלי טרבלסי יושב ראש חטיבת הרשויות המקומיות, רמי גואטה יושב ראש המרחב של הסתדרות העובדים, עו"ד אלרואי צמח מזכיר האיגוד המקצועיועו"ד יעל שילוני היועצת המשפטית של הסתדרות העובדים.

השביתה האיטלקית של עובדי העירייה, כבר נכנסה לתוקף ובהנהלת העיריה מעריכים כי המהלך האחרון של ועד העובדים, מאפיין ריח של בחירות באוויר.

הבחירות לוועד העובדים של עיריית אשקלון יתקיימו בעוד כשלושה חודשים (פברואר 2015) ובמסדרונות העיריה, נדמה שהמאבקים כבר החלו.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "כל העובדים בעירייה, כולל בנות שירות, מצוותים ביחידות השונות, בהתאם לצרכים. בת השירות המדובר בה צוותה למחלקה אחרת לצורך סיוע, החל מהיום. כך אנו נוהגים לגבי כל יחידות העירייה וכך נהגנו במקרה זה".

במקביל לתגובת העיריה, שלח סמנכ"ל מינהל כללי ומשאבי אנוש של עיריית אשקלון, יוסי לוי, הודעה לעובדים בה נכתב: "הריני להביא לידיעתכם כי המייל שהופץ על ידי יו"ר ועד העובדים, מר ארמונד וקנין, שלא לענות לטלפונים ולנתק מחשבים עד השעה 14:00, הינה בניגוד לדין ומהווה שביתה פראית ובלתי מוגנת בשירות הציבורי.

והריני להבהיר כי העירייה מסרבת לקבל עבודה חלקית ולא ישולם שכר לעובד ששבת בגין הודעת השביתה שנשלחה בניגוד לדין.

נוכח האמור ועל מנת למנוע פגיעה בעובדים, מופצת הודעה זו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות