Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
שמעוני בפייסבוק: "תופסק עבודתם של פועלים ערבים באשקלון".

שמעוני בפייסבוק: "תופסק עבודתם של פועלים ערבים באשקלון"

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, הודיע כי תופסק עבודתם של פועלים ערבים ישראליים המועסקים בבניית ממ"דים בגני הילדים בעיר. הודעתו עוררה סערה

על רקע ההסלמה במצב הביטחוני והחשש מפני פיגועים הודיע ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני כי תופסק עבודתם של פועלים ערבים ישראליים המועסקים בבניית ממ"דים בגני ילדים בעיר.

כמו כן הוצבו מאבטחים בגני ילדים הסמוכים לאתרי בנייה.


לדברי שמעוני ההחלטה התקבלה בשיתוף פעולה עם משטרת אשקלון ותורם שהסכים לממן את עלות האבטחה בגנים.


בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב ראש העיר: "אף שהאחריות להצבת מאבטחים הינה של המשרד לביטחון פנים, הנחתי להציב החל ממחר בבוקר מאבטחים חמושים בכל אשכול גנים (כ-40 גנים) הסמוכים לאתרי בנייה שבהם מועסקים פועלים ערבים. כמו כן בגנים שבהם מבוצעות עבודות להכנת ממ"דים על ידי פועלים ערבים יופסקו העבודות עד להודעה חדשה".

ח"כ עיסאוי פריג', ממפלגת מר"צ, אמר: "החלטת ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני למנוע עבודתם בעיר של ערבים ישראלים היא גזענות מהסוג הנחות ביותר. בתירוץ עלוב של "תחושת ביטחון" מבקש שמעוני להפוך את אשקלון ל"עיר נקיה מערבים" ולזהם אותה בגזענות אנטישמית. אני קורא לשר הפנים גלעד ארדן וליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס לגנות בפומבי את שמעוני ולדרוש ממנו לחזור בו מהחלטתו על כל משמעויותיה".

גם ח"כ נחמן שי, ממפלגת העבודה, התרעם על החלטתו של ראש עיריית אשקלון ואמר: "זאת החלטה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מתנופף מעליה. ראוי כי תבוטל מיד. מרקם היחסים בין יהודים וערבים עומד עתה למבחן, מנהיגים מצווים לשמרו ולא לקרוע אותו לגזרים, שלא ניתן יהיה עוד לשקמם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות