Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון בדרך לליגה הלאומית.

לעיני כ-5,000 צופים: הפועל אשקלון ניצחה 0-2 את יפו

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, אירחה במוצ"ש את מכבי קביליו יפו, לקרב צמרת חשוב. כ-5,000 צופים מקומיים דחפו את קבוצתם. אבוחצירא ודגו כבשו

 | 
אשקלון בדרך לליגה הלאומית.
הפועל אשקלון מנצחת לעיני כ-5,000 צופים באשקלון את מכבי יפו התוצאה 0-2

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, הממוקמת ראשונה בטבלת ליגה א'- דרום, אירחה במוצאי השבת, בשעה 20:15, את מכבי קביליו יפו, הממוקמת שלישית בטבלה, לקרב צמרת.

אשקלון, שנמצאת בתקופה האחרונה ביכולת טובה, הצליחה לדלג על כמה משוכות חשובות, בכדי להתבסס במקום הראשון בטבלה, תוך כדי הצהרה ברורה- רק העפלה לליגה הלאומית.

במוצ"ש הגיעה לאשקלון הקבוצה החזקה של מכבי קביליו יפו, הממוקמת שלישית בטבלה, וכמו לאשקלון, גם ליפו כוונות רציניות לזכות בכרטיס העליה בתום העונה.

כפי שהונהגמתחילת העונה, גם במשחק הבית מול מכבי קביליו יפו, התאפשרה כניסה חופשית למגרש ובהנהלת הפועל אשקלון ציפו לאלפי אוהדים שיגיעו ליציעים וידחפו את הקבוצה לניצחון חשוב.

איתן קסנטיני, יו"ר הקבוצה אומר: "במוצאי שבת זה יהיה אירוע שיא מבחינתנו והצפי שיגיעו כ-5,000 צופים, הכניסה תהיה חופשית גם הפעם. יש את יציע הכבוד, יציע מזרחי ודרומי, ולראשונה נפתח גם את היציע הצפוני לעוד 2,000 מקומות. נגד מרמורק חילקנו 1,000 חולצות לאוהדים וגם הפעם נחלק את אותה הכמות של חולצות כחולות בחינם. בנוסף, בהפסקה נערוך הגרלה שתזכה את אחד הילדים באופניים במתנה. כמו כן, הדפסנו פליירים מעוצבים ומיוחדים נגד האלימות במגרשים. לגבי רכש עתידי? צפויות הפתעות. על המשחק? יהיה טוב, אנחנו ננצח".

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, והקבוצות ירדו להפסקה כשבמקביל העניקו ראשי הקבוצה תעודת הוקרה לארבעת שחקני העבר של המועדון: הרצל עיני, אורי פוקס, דני כהן ועמוס בוקובזה (שעל פי כל הנתונים נחשב למלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים).

את פתיחת המחצית השניה, הפועל אשקלון פתחה בסערה וכעבור דקה אחת בלבד, בדקה ה-46 היא עלתה ליתרון 0-1 משער נגיחה של ירדן אבוחצירה.

לא מעט הזדמנויות לשתי הקבוצות היו במהלך המחצית הראשונה, וכשנדמה כי הפועל אשקלון תסתפק ביתרון המזערי, הגיח ברוך דגו (בכושר פנטסטי) ומ-25 מטרים, בבעיטה מצוינת שפוגשת את המשקוף ומיד את הרשת, כובש את השני לזכות אשקלון ומקפיץ את האלפים לחגוג ניצחון חשוב ומקום ראשון בטבלה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות