Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: למעלה מ-40,000 חוגגים באירועי סוכות

אשקלון: למעלה מ-40,000 חוגגים באירועי סוכות

הצלחה מסחררת לאירועי סוכות באשקלון: למעלה מ-40,000 חוגגים באירועים השונים בעיר. רה"ע איתמר שמעוני: "נמשיך להשקיע בתרבות הבילוי והפנאי בעיר"

האירועים החלו במוצאי שבת האחרון עם פתיחתו של הפסטיבל המוטורי שכלל מופע מרהיב של מוטור אקסטרים, היישר מארצות הברית.

ראש העיר, איתמר שמעוני, נתן את יריית הפתיחה למופע ולאחריו החלו האופנוענים בתצוגה עוצרת נשימה של פעלולי אש וגובה אל מול עיניהם המשתאות של כ-6,000 צופים.

אלפים נוספים נהרו למופע שנמשך עד יום שלישי.

שיא החגיגות נרשם בערב פתיחת פסטיבל 'דרום עולה', הראשון מסוגו באשקלון, שנערך בטיילת בר כוכבא.

הפסטיבל משך אליו למעלה מ-35,000 אנשים מכל רחבי הארץ, שנהנו מהופעות של מיטב האומנים במוזיקה הישראלית: אייל גולן, מירי מסיקה, אברהם טל, DJ סקאזי, ריטה ומוקי.

הילדים שביניהם נהנו מבמת הצגות ופעילויות ומהופעות של יובל המבולבל, קופיקו והדוד חיים.

כמו כן הוקם לאורך הטיילת שוק אוכל ענק של מסעדות ומבשלים מאשקלון ולצדו שורת אומנים מהדרום.

בנוסף, במסגרת הפסטיבל הקים ערוץ 10 אולפן מיוחד במרינה בעיר, משם שידר חלק גדול מהתוכניות היומיות שלו, בהשתתפות שורה של מנחים ואורחים.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "פסטיבל 'דרום עולה' באשקלון הפך כבר בערב הראשון שלו לפסטיבל הגדול ביותר בישראל. עשרות אלפי אנשים נהנו משלושה ימים של מוסיקה איכותית של מיטב האמנים, דוכני אומנות ואוכל, מתחם מיוחד למשפחות, ומופע מוטור אקסטרים באיצטדיון העירוני, שהיה הצלחה מסחררת. אני שמח על ההיענות הרבה של תושבי אשקלון והאזור ותושבים מכל רחבי הארץ ומבטיח שנמשיך להשקיע בתרבות הבילוי והפנאי בעיר, כך שמכל הארץ יגיעו לבקר בעיר בכל ימות השנה. פסטיבל 'דרום עולה' יהפוך למסורת באשקלון, וישתלב היטב בתוכניות הפיתוח העתידיות של העיר בתחום התיירות, הנופש ותרבות הפנאי, שרבות מהן כבר יצאו לדרך".

גם אירועי שמחת תורה משכו אליהם אלפי אנשים שהגיעו להקפות השניות בטיילת בר כוכבא ונהנו מהופעות של הזמרים איציק דדיה וקובי אפללו ומברכת הרב יצחק ברדא לחוגגים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות