Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
שמעוני במסיבת העיתונאים. "מודה לראש הממשלה ולשר האוצר".

"להפוך את אשקלון לאחת הערים המובילות בישראל"

במסיבת עיתונאים שכינס ראש עירית אשקלון, איתמר שמעוני, הוצג אישור הממשלה לסיוע בגובה 300 מיליון שקל לאשקלון, לקידום תוכניות פיתוח ותעסוקה

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, כינס בשני בערב, מסיבת עיתונאים, בה הציג את אישור הממשלה לתוכנית רב שנתית לפיתוח כלכלי וחברתי של הדרום ובדגש על העיר אשקלון.

ההחלטות מרחיקות הלכת שהתקבלו כוללות סיוע ומימון כספי בסך כ-300 מיליון שקלים לקידום תוכניות בתחומי הפיתוח, התיירות, התחבורה והתעסוקה.

עיקר הסיוע כולל 37 מיליון שקלים לפיתוח העיר, 20 מיליון לפיתוח פארק דלילה ורצועת החוף ו-20 מיליון שקלים לכבישים, בתוכם כביש מספר 3 האמור להקל משמעותית על עומסי התנועה בצפון העיר.

אחת הבשורות החשובות העולות מההחלטה היא תכנון וביצוע מתחם אחזקה ודיור של רכבת ישראל בעלות של 200 מיליון שקלים. מדובר במתחם של למעלה מ-1,000 דונם אשר יהווה מקור תעסוקה למאות עובדים באשקלון.

עוד בענייני תחבורה, 8 מיליון שקלים יועברו לטובת הקמת תחנה מרכזית חדשה וממוגנת באזור הרכבת, כאשר עיריית אשקלון תוסיף סכום דומה, ו-8 מיליון שקלים נוספים יוקצו לשדרוג התחנה המרכזית הקיימת והפיכתה למרכז מסחרי מקורה, חדשני ומתקדם עם מסעדות וחנויות.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולשר האוצר, יאיר לפיד, על המאמצים הכבירים שעשו בשבועות האחרונים כדי להביא את סל התמריצים החשוב הזה לאישור הממשלה. אנו מעריכים את זה מאוד ומשוכנעים כי סל ההטבות הזה יהווה נקודת זינוק משמעותית לעיר בשנים הקרובות, וישתלב היטב בתוכניות אותן אנו מקדמים כיום בכל התחומים, כשהיעד הוא ברור - להפוך את אשקלון לאחת הערים המובילות בישראל".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות