Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
שמעוני מקבל את הכרטיס הראשון של אשקלון +.

הושק כרטיס אשקלון פלוס

עיריית אשקלון השיקה "אשקלון +" כרטיס תושב המקנה הנחות לבתי עסק בעיר. שמעוני: "רוצה לתת לתושבים תחושת גאוות יחידה, שיהיו גאים שהם תושבי העיר"

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בראשון בבוקר הציג ראש העיר, איתמר שמעוני, את פרויקט 'כרטיס תושב', שתופס תאוצה בימים אלו ומטרתו ליצור מועדון הנחות והטבות גדול וחזק לתושבי העיר.

לנוכחים הוצג פרויקט כרטיס ההטבות לתושבי אשקלון, 'אשקלון+'.

הפרויקט, שמטרתו העיקרית, הקמת מועדון תושבים ייחודי לעיר אשקלון, דבר שעומד בשורה אחת עם חזון ראש העיר לשים את התושב במרכז.

הכרטיס, שיכלול הטבות עירוניות ומסחריות, יביא לחיסכון של בין 15-20 אחוז בהוצאות

הצריכה השנתיות של התושב, שיהפוך להיות כוח קנייה גדול בקהילת צרכנים משפיעה ומשמעותית. לצד כל אלו, הפרויקט יביא להגדלת הכנסות לעסקים בעיר, שכן רכישות התושבים יכוונו לעסקים מקומיים בלבד ולא לקניות מחוץ לעיר.

הפרסום לעסקים, נותני ההטבה, יהיה מקיף ורחב, כך שהעסק יוכר ויגיע לכל בית והחשיפה שלו תהיה מקסימאלית.

הכרטיסים, ששיווקם יחל מיד לאחר ראש השנה, יכללו סל הטבות ייחודי לכל סקטור באוכלוסייה נוער, גימלאים, דתיים, עולים וכו'.

עלות כרטיס לתושב תהיה 30 ש"ח. בקניון 'גירון' תוצב עמדת שירות לקוחות, בה תושבים יוכלו להצטרף לפרויקט ועמדות ניידות יהיו פזורות ברחבי העיר.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "משהו חדש מתחיל באשקלון וזו רק אחת הדוגמאות. אני רוצה לתת לתושבים תחושה של גאוות יחידה, שיהיו גאים שהם תושבי העיר. יישום הפרויקט יאפשר את שיפור איכות החיים באשקלון ואת חיזוק הקשר בין העירייה לתושב".

מנכ"ל החברה הכלכלית לאשקלון, גלעד אורן, שאחראית על הפרויקט: "אנחנו למעשה מממשים את חזון ראש העיר ושמים את התושב במרכז גם בחיי היומיום שלו. הכרטיס החדש יניע את הכלכלה העירונית ויסייע גם לתושבים וגם לבעלי העסקים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות