Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
שר האוצר יאיר לפיד וראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני.

שר האוצר הגיע לאשקלון ונפגש עם ראש העיר

שר האוצר, יאיר לפיד הגיע לפגישת עבודה עם ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני ואמר: "אשקלון מהווה מודל לדרך שבה צריך להיבנות כל תקציב המדינה"

בתחילת השבוע, קיים שר האוצר, יאיר לפיד, פגישת עבודה עם ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, לבחינת צרכי העיר והמשך פיתוח וחיזוק האזור.

הפגישה התקיימה בהמשך לפגישות קודמות שקיימו השניים במהלך מבצע 'צוק איתן', יחד עם הצוותים המקצועיים של משרד האוצר ועיריית אשקלון.

השניים סיכמו לקיים פגישות עבודה נוספות על מנת להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהם בנושאים רבים, בהם המישור הפוליטי.

כמו-כן, ראש העיר סקר בפני השר את חשיבות הכללת אשקלון בסל ההטבות והתמריצים של הממשלה, על מנת שיוכל לסייע בגיבוש החלטה לטובת העיר בישיבת הממשלה שצפויה להתקיים ב-21.09.14 בנושא.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, אמר בפתח הפגישה: "אני מודה לשר שהגיע לכאן ביוזמתו, זה מחמם את ליבי. בשיחה מקדימה דיברנו על ישיבות עבודה לאורך זמן, על שותפות אמיתית ועל תהליכי עבודה שנטמיע ביחד. אנו מסתכלים עשר שנים קדימה והיום אני מרגיש שיש פה הזדמנות. אנחנו יכולים להצעיד את אשקלון כמה צעדים קדימה לעבר עתיד טוב יותר, וזו יריית הפתיחה".

שר האוצר, יאיר לפיד: "חשוב לי להיות פה היום, הדרום ואשקלון צריכים לדעת שאנחנו לא נעלמים להם אחרי המבצע. היה חשוב לי ולצוות שלי להיות פה היום כחלק מתהליך עבודה מתמשך. אשקלון בימים האלה, מהווה מודל לדרך שבה צריך להיבנות כל תקציב המדינה. לאשקלון יש צרכי ביטחון מהותיים, אבל גם צרכי בריאות, רווחה, דיור, וחינוך, שיהיה הכי טוב, כמו שראש העיר רוצה שיהיה, אנו צריכים להיות מסוגלים תקציבית לבנות תוכניות מיוחדות לנושאים האלה. זה חוסן לאומי, לא פחות מכל דבר אחר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות