Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
עו"ד אבי עייש. ייצג חינם בעלי עסקים מאשקלון.

ייצוג חינם לעסקים שניזוקו בעקבות צוק איתן

כחלק מתרומה לקהילת בעלי העסקים באשקלון, החליטו עורכי הדין אבי עייש וירדנה בן שלום לייצג בחינם ולהגיש בשמם תביעות פיצויים על נזקי "צוק איתן

בעלי העסקים בדרום בכלל ובאשקלון בפרט, ספגו נזק כלכלי קשה מנשוא בעקבות מבצע צוק איתן, הדבר לא נעלם מהפוליטיקאים שהחליטו שיש מקום להעניק פיצוי כספי לאותם בעלי עסקים שנפגעו בימי המלחמה.

הדבר קיבל משנה תוקף לגבי העסקים מאשקלון ,כאשר חלק גדול מהם היו סגורים כליל במשך למעלה מחודש ואף יותר מכך וספגו הפסדים כספיים משמעותיים.

אלא שבדרך לפיצוי המיוחל רואי החשבון, עורכי דין ואחרים נהנים מנתחי הפיצויים , נתח שלדברי עייש עשוי להגיע אף לכ16 אחוזים.

עורך הדין עייש דמות מוכרת ומוערכת הן כאיש מקצוע והן כפוליטיקאי ותיק- החליט להרים את הכפפה, ולסייע לעסקים חינם אין כסף- זאת בכדי להגדיל למקסימום את כספי הפיצויים שיקבלו מהמדינה.

יחד עם שותפתו עו"ד בן שלום, יסייעו השניים לבעלי העסקים.

למעשה מדובר בהצטרפות ליוזמת חברת "מעוף" שגייסה, כ50 יועצים המציעים סיוע במילוי הטפסים המורכבים והמסובכים לבעל עסק ממוצע, בייעוץ בבחירת המסלול הנכון לקבלת פיצויים ובהגשת הבקשות.

"אמנם שכר טרחה של 10%15% מסכום הפיצויים הוא סביר ואף מוצדק מבחינת המטפל, המפנה את זמנו להתרכז באינטרסים של בעל העסק", התייחס עייש לנושא. "אולם, צו השעה מחייב את התגייסותם של מי שיכולים לכך, כדי לסייע לבעלי העסקים במסגרת הערבות ההדדית שאפיינה את עם ישראל בשעות מלחמה. כמי שנאה דורש נאה מקיים משרדנו מרים את הכפפה ואף הוא נרתם למילואים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות