Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
מסיבת עיתונאים חגיגית. הפועל אשקלון עוברת לניהול העירייה.

הפועל אשקלון חוזרת לניהול העירייה

הושלמה העסקה לרכישת הפועל אשקלון מפרוספר אזגי לעיריית אשקלון. איתן קסנטיני ישמש כיו"ר הקבוצה. דרור אלמלם מנכ"ל. המאמן יובל נעים חתם לשנתיים

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, הודיע הערב (שני) במסיבת עיתונאים כי הושלמה עסקת מכירת קבוצת הפועל אשקלון מידי הבעלים, פרוספר אזגי, לחברה העירונית של עיריית אשקלון.

על פי ההסכם שהושג, עיריית אשקלון מתחייבת לשלם כ-2.3 מיליון ש"ח עבור רכישת הקבוצה, שישולמו בארבעה תשלומים, החל ממועד חתימת ההסכם ועד שנת 2017.

כמו כן, סוכם כי אזגי מתחייב לחסל את חובות העמותה וכי כל תביעה עתידית הנוגעת לתקופתו של אזגי, לא תחול על ההנהלה החדשה. עיריית אשקלון מצידה, מתחייבת להשלים את סכום הרכישה עד שנת 2017, בהתאם לשווי הקבוצה באותה העת, אותו ייקבע בורר מוסכם.

בפתח הדברים הציג ראש העיר את החיבור המיוחד שלו לקבוצה. "אני אוהב את הקבוצה הזאת, עוד מהיותי נער. עם כניסתי לתפקיד ובמהלך השנה האחרונה הבנתי שהפועל אשקלון חייבת לצאת לדרך חדשה וזאת באמצעות התנתקות מהבעלים הישנים ומאידך, הנהלה חדשה. הנחיתי את מנכ"ל העירייה, חיים סופר, למצוא את דרך המלך כדי להצעיד את הקבוצה קדימה. כל האופציות היו על השולחן. הכל היה ערוך כדי להתחיל דרך חדשה.

"לאחר תקופה לא פשוטה הגענו להסכמות ויצאנו לדרך חדשה. הפועל אשקלון מהיום היא קבוצה ששייכת לעיריית אשקלון והיא תנוהל באמצעות החברה העירונית".

לאחר מכן הציג ראש העיר את הצוות הניהולי החדש של הקבוצה. "בימים האחרונים הושגו הבנות עם יובל נעים שישמש כמאמן הקבוצה בשנתיים הקרובות. ליו"ר הקבוצה מונה חבר המועצה, איתן קסנטיני, ומנכ"ל הקבוצה יהיה דרור אלמלם. הקבוצה תנוהל באמצעות החברה העירונית של עיריית אשקלון, יהיה לה חשבון בנק חדש, והיא זו שתשלם את המשכורות לכל בעלי התפקידים בקבוצה ולשחקנים. האימונים יחלו כבר בימים הקרובים. יש לנו משימה משותפת ואנחנו צריכים להוכיח אחדות", אמר ראש העיר.

באותו מעמד הכריז ראש העיר על כך ששחקן העבר, אבי נימני, המשמש כיום כיועץ בתחום


הספורט, יפעיל את בית הספר לכדורגל של אשקלון. במסגרת זו יופעלו חוגי כדורגל קהילתיים בבתי הספר ובמתנ"סים תופעל תוכנית מחוננים וכן יופעלו קייטנות כדורגל.


בית הספר לכדורגל, מיועד לילדי אשקלון בגילאי 6-12 ובכוונת המפעילים להגדיל משמעותית את מספר המשתתפים בו, כשהיעד הוא כ-3,000 משתתפים, כבר בשנת הפעילות הראשונה.


בתוך כך, סקר ראש העיר בפני הנוכחים את תוכנית התמריצים לשיפור הישגים לימודיים באמצעות בית הספר לכדורגל. "אני רואה את הקשר בין כדורגל והישגים לימודיים של הילדים והנחיתי לכרוך שיפור הישגים לימודיים בסבסוד הפעילות בבית הספר לכדורגל, כך שתלמידים שיוכיחו כי ממוצע הציונים שלהם עלה במהלך השנה, יזכו להנחה משמעותית ואף לפטור מלא מעלות ההשתתפות בפעילות".


חבר המועצה והממונה על הספורט, יוסי כהן: "הגיע הזמן שהפועל תצא לדרך חדשה כדי שאשקלון תהיה במרכז הבמה בספורט, נמשיך עם זה בכל הענפים. אני מברך את ראש העיר על המהלך".


חבר המועצה ויו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני: "בשנים האחרונות הפועל אשקלון הייתה מותג כבוי, כולם אוהדים, אבל אף אחד לא הולך למגרש. עם הצוות החדש והנהלת העירייה הנוכחית, כל קבוצה בארץ הייתה חולמת להזדמנות שכזו. אנחנו צריכים לעבוד קשה, זה פרויקט גדול, אבל עם היכולות שיש לנו נגיע רחוק. הפועל אשקלון הופכת להיות משפחה של העיר, של כל תושב ותושב והיא תחזיר אהבה לתושבים".


מאמן הקבוצה, יובל נעים: "לפני חודש, כשקיבלתי את הטלפון, בתוך תוכי ידעתי שזה המקום שאני רוצה להגיע אליו, מקום מאתגר עם אופק. אומנם אנחנו מתחילים את האימונים מאוחר, אבל מעכשיו מפסיקים לדבר ומתחילים לעבוד".

בתום מסיבת העיתונאים הודיע ראש העיר כי חיילים וילדים יזכו לכניסה ללא תשלום למשחקי הקבוצה, כך גם כל שחקני העבר שיקבלו מנוי זהב, גם ילדי בית הספר לכדורגל לכניסה חינם למשחקים והוריהם יזכו לכניסה במחיר מוזל. כמו כן נשקלת האפשרות למכירת כרטיסים במחירים מוזלים למשחקים גם למחזיקי כרטיס תושב.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות