Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

שנת הלימודים באשקלון מוטלת בספק

ראש העיר, איתמר שמעוני, התייחס לפערי המיגון במוסדות החינוך בעיר והטיל בספק את פתיחת שנת הלימודים. "כל עוד לא יהיה פה שקט - לא אסכן ילד אחד"

כ-27,000 תלמידים אמורים להתחיל את שנת הלימודים תשע"ה בעוד פחות משלושה שבועות, אך במידה והמצב הביטחוני יישאר ללא שינוי, ספק אם הדבר יקרה.

במהלך סיור שערך בראשון, בגני הילדים החדשים הנבנים ברחוב דיזרעאלי בשכונת ברנע, התייחס ראש העיר, איתמר שמעוני, לעובדה כי השקט טרם שב לדרום, למרות המבצע בעזה, ולסוגיית פערי המיגון במוסדות החינוך, שטרם הושלמה.

על פי הנתונים, ב-9 בתי ספר באשקלון הושלמו עבודות המיגון: בית יעקב, נווה ציון, נוף ים א', נוף ים ב', סיני, אולפנה צביה, אמי"ת, אסף מימון ואילנות ו-27 אחרים נמצאים בתהליכי מיגון.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "לצערי הרב, לא מדובר בטפטוף של טילים אלא בניסיונות רצח. כל שיגור של טיל לעבר אשקלון מסכן 27,000 תלמידים, אם נפתח את שנת הלימודים. אני סומך על ראש הממשלה ועל שר הביטחון שימשיכו במבצע ויגיעו להכרעה. כל עוד לא יהיה פה שקט, לא אפתח את שנת הלימודים. לא אסכן ילד אחד בעיר. באשקלון אין שגרת חירום, יש מצב חירום ואנחנו נעשה הכל שיוסר איום הטילים, ניתן לממשלה את הזמן לחזור למבצע ולעשות כל מה שנדרש".

ראש העיר פנה גם לתושבי העיר וביקש מהם לנקוט במשנה זהירות. "אלו הימים המסוכנים ביותר. יש ירידת מתח, אבל אם חלילה, טיל אחד יפגע באזור מאוכלס, אני לא רוצה לחשוב מה עלול לקרות".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות