Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
חיה טופז. המנכלית החדשה של התנו"ס.

חיה טופז נבחרה לשמש כמנכ"לית החדשה של התנו"ס

חיה טופז, תושבת אשקלון נבחרה לעמוד בראש החברה העירונית לתרבות נוער וספורט. שמעוני: "מאחל לה הצלחה ומשוכנע כי תדע להצעיד את החברה לדרך חדשה"

לאחר שלושה חודשים של מיונים החליט השבוע דירקטוריון החברה העירונית לתרבות, נוער וספורט על מינויה של חיה טופז, למנכ"לית החברה.

כזכור, בחודש אפריל 2014 פורסם המכרז לתפקיד, בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים 3/2004. משרד הפנים מינה ועדת בחינה לאיתור מנכ"ל לחברה העירונית לתרבות נוער וספורט באשקלון, המורכבת מנציג משרד הפנים, מנכ"ל תאגיד עירוני אחר (ראשל"צ) ונציג הדירקטוריון.

בדיוני הוועדה השתתף היועץ המשפטי של החברה, שליווה את כל תהליך הבחירה מתחילתו.

ועדת הבחינה ראיינה 15 מועמדים שעמדו בתנאי הסף, כשמתוכם נשלחו ארבעת המועמדים המובילים למבדקי אבחון במכון 'שפי קינן'. לאחר בחינת המבדקים והראיונות המליצה ועדת הבחינה על חיה טופז כמועמדת מובילה לתפקיד.

בישיבת דירקטוריון החברה מיום 27.7.14, אימץ הדירקטוריון את המלצת ועדת הבחינה ואישר את מועמדותה של הגב' טופז לתפקיד מנכ"ל החברה.

טופז, תושבת אשקלון, בעלת תואר שני במינהל ציבורי באוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בסוציולוגיה וחינוך מאוניברסיטת בר אילן, ניהלה בעבר את בית הספר 'בן צבי' ושימשה כסגנית מנהלת בבית ספר 'יחזקאל' באשקלון.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "חיה טופז עומדת בכל תנאי המכרז, ואף למעלה מכך. אנו מאחלים לה הצלחה בתפקידה החדש ומשוכנעים כי תדע להצעיד את החברה העירונית לדרך חדשה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות