Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: וונדליזם במקלטים הציבוריים.

אשקלון: וונדליזם במקלטים הציבוריים

מערכות המיזוג במקלטים הושחתו והציוד במקום פוזר וחלקו נגנב. ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני מבטיח שהאחראים למעשים הללו ייענשו בכל חומרת הדין"

בימים האחרונים, במסגרת סיורים שגרתיים שערכו עובדי מחלקת הביטחון (קב"טים) ביחד עם צוות השיטור עירוני, הם נחשפו לתופעות קשות של וונדליזם במספר מקלטים ציבוריים בשכונות ברחבי העיר.

במספר מקרים הושחתו מערכות מיזוג וטלוויזיות שהותקנו במקלטים, מים נמצאו ביציאת החירום ופוזר ציוד שהובא במיוחד למקום לטובת הפעלת ילדים במהלך מי הלחימה. באחד המקרים אף נתפס נער בשעת מעשה. הוגשה תלונה במשטרה.

ראש העיר הנחה את השיטור העירוני להילחם בתופעה בצורה בלתי מתפשרת ולהגביר הסיורים במקום. "אנו משקיעים מאמצים, משאבים רבים ומיליוני שקלים במטרה לקיים מידי יום פעילויות עשירות ומגוונות לילדים ובני נוער בכל רחבי העיר, כדי לסייע לכולנו לעבור באווירה טובה יותר את התקופה הקשה הזו. במסגרת זו, השקענו כספים רבים בשיפוץ מקלטים, רכישת ציוד חדש, מערכות מיזוג ועוד. אני מבקש בכל לשון של בקשה: שמרו על הרכוש היקר ודווחו למוקד העירוני על כל פגיעה בו. אני מבטיח שהאחראים למעשים הללו ייענשו בכל חומרת הדין. פגיעה ברכוש הזה, היא פגיעה בנו ובילדינו. עשו הכל כדי למנוע אותה", אמר ראש העיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות