Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
יארין לוי, שב להכרה מלאה.

הנער שנפצע מרסיסים- פקח עיניו ומתקשר עם הסביבה

יארין לוי, הנער בן ה-16 מאשקלון שנפצע באורח קשה מפגיעת רסיסי רקטה, פקח הבוקר את עיניו, תקשר עם הסביבה ואף סיפר על האירוע שהתרחש 5 מטר ממנו

יארין לוי, בן ה-16, שנפצעביום ראשון באורח קשה מרסיסים כתוצאה של פגיעה ישירה של רקטה באשקלון -שב להכרה מלאה.

יארין, שהיה בדרכו מהמספרה, שמע את אזעקת 'צבע אדום' ניסה לרוץ בין הבניינים ולתפוס מחסה בזמן האזעקה, אך לא הספיק.

עד ראייה לנפילת הרקטה, שפגעה גם בכבל חשמלי, סיפר: "הייתי בעסק מעבר לפינה, לפתע שמענו פיצוץ חזק, הגעתי למקום הנפילה בריצה והבחנו במעין פגז שחדר לתוך האדמה. המשכנו ו-30 מטר משם ראינו ליד העצים אדם שכולו מוטל בדם, קראנו לאמבולנס והתחלנו לטפל בפצוע".

למחרת הפציעה, במחלקה לטיפול נמרץ של בית החולים ברזילי, החל יארין לתקשר עם בני משפחתוועם הרופאים ואף סיפר להוריו על שהתרחש אתמול, במרחק מטרים ספורים ממנו"

אבינועם לוי, אביו של הנער שנפצע, סיפר בבית החולים: "יארין התעורר, החל לתקשר איתנו וסיפר על האירוע. למזלנו, יארין התנהג לפי כל כללי הבטיחות, נצמד לחומת בטון, התכופף ואחז את ראשו בידיו, למרות הכל הרסיסים של הרקטה לא פספסו אותו, ופגעו בו בחזה. מיד לאחר הפגיעה הוא רץ להזעיק עזרה, אך מטרים ספורים לאחר מכן הוא התמוטט בחורשה, סמוךלמקום נפילת הרקטה.

עוד אמר האב,"יארין הוא ילד חזק והוא ייצא מזה, אני מבקש מכל עם ישראל להתפלל לשלומו. לצערי, הילדים שלי גדלו לתוך המצב הזה והם כבר רגילים למצב באשקלון. אני מבקש מהפלסטינים בעזה להתקומם נגד חמאס ולקרוא להם להפסיק את הירי. אני מאמין שיכול להיות שלום אבל בצורה הזאת שמסיתים נגדנו ורוצים רק להרוג אותנו כנראה שאין דרך אחרת אלא להילחם בהם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות