Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
יארין לוי. מתפללים לשלומו.

מתפללים לשלומו של יארין לוי

הנער שנפצע באורח קשה מפגיעת רסיסי רקטה היום באשקלון הוא יארין לוי, בן 16 מאשקלון. מצבו קשה אך יציב. אביו אבינועם לוי: "מבקש להתפלל לשלומו"

יארין לוי, בן 16, נפצע היום בצהריים (ראשון) באורח קשה מרסיסים כתוצאה של פגיעה ישירה של רקטה באשקלון.

יארין,שהיה בדרכו מהמספרה, שמע את אזעקת 'צבע אדום' ניסה לרוץ בין הבניינים ולתפוס מחסה בזמן האזעקה, אך לא הספיק.

עד ראייה לנפילת הרקטה, שפגעה גם בכבל חשמלי, סיפר: "הייתי בעסק מעבר לפינה, לפתע שמענו פיצוץ חזק, הגעתי למקום הנפילה בריצה והבחנו במעין פגז שחדר לתוך האדמה. המשכנו ו-30 מטר משם ראינו ליד העצים אדם שכולו מוטל בדם, קראנו לאמבולנס והתחלנו לטפל בפצוע".

אבינועם לוי, אביו של הנער שנפצע, סיפר בבית החולים: "אנחנו מתפללים לשלומו של יארין. הוא חזק והוא יעבור את זה. היינו אמורים לנסוע מחר לנופש כדי להתנתק קצת מכל המצב, אבל כנראה שזה לא ייצא לפועל כי אנחנו כאן ליד המיטה שלו. יארין הוא האחר הבכור והוא תמיד דואג לאחים שלו ומקפיד שברגע שיש אזעקה שכולם ייכנסו לממ"ד. הוא היה בדרך מהמספרה וכששמע את האזעקה נצמד לקיר,ואז אירע הפיצוץ. הרקטה נפלה 25 מטר ממנו".

האב אמר עוד כי "יארין הוא ילד חזק והוא ייצא מזה, אני מבקש מכל עם ישראל להתפלל לשלומו. לצערי, הילדים שלי גדלו לתוך המצב הזה והם כבר רגילים למצב באשקלון. אני מבקש מהפלסטינים בעזה להתקומם נגד חמאס ולקרוא להם להפסיק את הירי. אני מאמין שיכול להיות שלום אבל בצורה הזאת שמסיתים נגדנו ורוצים רק להרוג אותנו כנראה שאין דרך אחרת אלא להילחם בהם".

מנהל בית החולים ברזילי, ד"ר חזי לוי, עדכן לגבי מצבו של יארין לוי ואמר: "הנער שנפצע סובל מפגיעות בחזה ובגפיים, מצבו קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו".

מנכ"ל מד"א אלי בין, שהגיע לזירת האירוע,ציין כי צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום האירוע מצא את הנער, מוטל בחורשה הסמוכה, ללא הכרה עם פגיעת רסיסים בגופו, הוא פונה במצב קשה לבית החולים ברזילי בעיר"

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות