Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
מישל ברק ועומרי דואניס. מנהל, ומנהל רכש ברשות החניה באשקלון.

אשקלון: נבחרו מנהל רשות חניה ומנהל רכש לרשות החניה

החניה בתשלום באשקלון קורמת עור וגידים. השבוע נבחר מישל ברק לתפקיד מנהל רשות החניה באשקלון. עו"ד עומרי דואניס נבחר לשמש כמנהל רכש והתקשרויות

מישל ברק (43), נבחר לתפקיד מנהל רשות החנייה באשקלון. ברק, שימש בעבר כמנהל חטיבה בחברת 'דלק ישראל', וכמנהל תפעול ולוגיסטיקה בחברת צ.י.מ ברק בע"מ.

בתוקף תפקידו, יהיה אחראי ברק על מיסוד וניהול רשות החנייה, האחראית על הסדרת מקומות חנייה, אכיפת חוק העזר, ניהול חניונים ציבוריים, פיתוח תכניות עבודה ארוכות טווח ויישומן.

ברק, יחל את תפקידו בחודש הבא.

במקביל לברק, נבחר גם, עו"ד עומרי דואניאס (25), תושב אשקלון, והוא ישמש בתפקיד מנהל רכש והתקשרויות ברשות החנייה.

דואניאס, שימש כסמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בקבוצת 'אדירים אינטרנשיונל' בע"מ וכמנהל אזור דרום במיזם 'סיסמה לכל תלמיד' במסגרת שיתוף פעולה עם קבוצת האחים עופר.

דואניאס החל את תפקידו בימים אלו. בסוף השבוע שעבר פורסם מכרז של החברה הכלכלית לאשקלון לאספקה, התקנה ותחזוקה של מדחני חניה בעיר.

המטרה של המהלך היא להקל על מצוקת החניה ובכך להגדיל את ההכנסות של בעלי העסקים בעיר.

זה שנים שאשקלון סובלת ממצוקת חניה קשה מאוד באזורים מסוימים: מרכז נפתי (אזור קניון גירון), המדרחוב העירוני ורחוב אלי כהן. מסקרים שבוצעו על ידי העירייה עלה כי חלק גדול מהמצוקה נובע מהעובדה שנהגים רבים מחנים את רכביהם באזורים אלה משעות הבוקר ועד הערב, ובכך מונעים מלקוחות פוטנציאליים לחנות במקומות אלה.

בעקבות ממצאים אלה החלו בעירייה לבחון את האפשרות להחיל חניה בתשלום, באמצעות מדחנים, באזורים העמוסים ולאחרונה הוחלט באופן סופי להוציא לפועל את המהלך.

התפיסה העומדת מאחורי ההחלטה הינה: לאחר שתיפתר מצוקת החניה, העסקים יפרחו והלקוחות יקבלו שירות ראוי.

ראש העיר איתמר שמעוני התעקש שהתשלום עבור החניה יהיה סמלי, ונקבע כי הוא יעמוד על שלושה שקלים לשעת חניה.

יש לציין כי ההכנסות מהסדרי החניה החדשים יגיעו לקופת העירייה, שתשקיע אותם בחזרה בהמשך פיתוח העיר.

בעירייה הודיעו כי בכל מקרה לא יותקנו מדחנים באזורי שכונות מגורים.

מנכ"ל החברה הכלכלית גלעד אורן: "הסדרת החניה באשקלון תיטיב עם כל הצדדים: הסוחרים יוכלו ליהנות מסירקולציה רחבה יותר של לקוחות והנהגים לא ייאלצו להסתובב עם רכביהם במשך דקות ארוכות בחיפושים אחר חניה פנויה. אובדן הזמן במהלך חיפושי חניה שווה לנהגים יותר מאשר התשלום הסמלי עבור החניה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות