Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
תלמידי אשקלון יצאו לחופשה בטוחה

תלמידי אשקלון יצאו לחופשה בטוחה

עם היציאה לחופשת הקיץ, חתמו תלמידי בתי הספר היסודיים על אמנה לשמירת כללי בטיחות בדרכים בו הם מתחייבים לשמור על כללי החצייה שנלמדו במהלך השנה

רגע לפני שתלמידי בית הספר היסודיים יצאו לחופשת הקיץ, קיים המטה העירוני לבטיחות בדרכים קמפיין הסברה נרחב לנהגים והולכי רגל.

במבצע השתתפו תלמידי 'סיירת הבטיחות' מבית הספר 'הנרי רונסון', יחידת התנועה של משטרת אשקלון ויחידת החנייה העירונית.

במהלך המבצע יצאו המתנדבים לשבעה מוקדים ברחבי העיר וחילקו דפי מידע לנהגים ולהולכי רגל, במטרה להסביר להם את הסכנות בכביש ואת החשיבות בנסיעה זהירה ואיטית בסמוך למעברי חצייה, בעיקר לקראת היציאה לחופשת הקיץ הגדולה.

במסגרת הפעילות, נהגים ונוסעים שנמצאו חגורים ברכבם קיבלו שי ממטה הבטיחות.

מנהלת מטה הבטיחות העירוני, רותי אטיאס: "המטה פועל לשינוי תרבות הנהיגה באשקלון גם באמצעות הסברה ומתמקד בגורם האנושי שהינו הגורם העיקרי בתאונות הדרכים.

פעילות ההסברה נועדה להעלות את המודעות לחשיבות חציית כביש זהירה של הולכי רגל ותפיסת הסיכון הכרוכה בנושא, תוך העברת המסר כי על הולכי הרגל להיות ערניים ולקבל החלטות נבונות בעת החצייה".

פעילות זו היא חלק ממערך ההסברה שמטה הבטיחות העירוני מקיים במהלך השנה שכלל סימון על מדרכות לפני מעברי החצייה, פרסום בשילוט עירוני ועוד.

לקראת היציאה לחופשת הקיץ חתמו תלמידי בתי הספר היסודיים על אמנה לשמירת כללי בטיחות בדרכים בו הם מתחייבים לשמור על כללי החצייה שנלמדו במהלך השנה

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות