Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
היכל התרבות אשקלון. איציק פרץ נבחר למנהל החדש.

פרסום ראשון איציק פרץ נבחר לשמש כמנהל היכל התרבות אשקלון

בתום מכרז ארוך ומייגע, נבחר איציק פרץ, קצין משטרה לשעבר, לשמש כמנהלה החדש של היכל התרבות בעיר. מחר, יערוך פרץ מפגש היכרות עם עובדי ההיכל

בתום מכרז ארוך ומייגע, נבחר מנהל חדש להיכל התרבות אשקלון.

כשלושה חודשים, לאחר שפורסם המכרז לתפקיד מנהל היכל התרבות אשקלון, ולאחר שנפתח מחדש בשל אי מציאת מועמד ראוי, כעת ניתן להכריז: איציק פרץ, זכה במכרז וישמש כמנהלה החדש של היכל התרבות אשקלון.

פרץ, קצין משטרה לשעבר, ששימש בין היתר כמנהל תחנת משטרת אשדוד וכסגן מפקד מרחב לכיש, יחליף בתפקידו את רותם אדוט, ששימש בתפקידכשנתיים וסיים את דרכובהיכלבצילה של פרשה, אותה חשף המקומון 'סקופ' ולפיה, מתיעוד שהגיע לידיהם עולה כי בעיצומו של יום השבת, בתאריך ה- 1/3/2014, ב-13:30 בצהריים, הגיעו להיכל התרבות עובדי הפקת המופע של יורם גאון והחלו בהכנות לקראת הערב - בזמן שעובד ההיכל נוכח במקום.

כל זה קורה בניגוד לחוק העזר העירוני, חרף העובדה שמדובר במוסד עירוני ולמרות הסטטוס-קוו, שמסדיר היחסים בין הדתיים לחילוניים בעיר.

אדוט, הכחיש כי היכל התרבות נפתח בשבת, אך לאחר התבהרות הדברים, הסתבר כי אכן בוצעו במקום עבודות בשבת, דבר שהכעיס מאוד את הציבור הדתי בעיר ואת חברי המועצה הדתיים.

גם ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, ששהה באותה השבת בחופשה פרטית בתאילנד, כעס נוכח חילול השבת והבטיח כי הדבר לא יעבור לסדר היום וכי אירוע דומה לא יחזור בתקופת כהונתו.

מנכ"ל החברה הכלכלית, גלעד אורן, התייחס לבחירתו של איציק פרץ ואמר ל'אשקלון ניוז': "אין לי ספק שהבחירה באיציק פרץ, קצין משטרה מוערך היא ראויה ביותר עבור היכל התרבות אשקלון. פרץ, מביא עמו נסיון ניהולי רב ובפניו נמצאים אתגרים רבים. אני מאחל איציק פרץ הצלחה בתפקיד"

ל'אשקלון ניוז' נודע כי מחר (שלישי), יגיע איציק פרץ להיכל התרבות ויערוך פגישת היכרות עם עובדי ההיכל, המצויים כעת בעיצומה של ההרשמהלעונת המנויים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות