Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
בבית הספר אמי"ת אשקלון חגגו טקס סיום מחזור י"ב

בבית הספר אמי"ת אשקלון חגגו טקס סיום מחזור י"ב

תלמידי כיתה י"ב בבית הספר אמי"ת אשקלון, חגגו השבוע, במרכז הקונגרסים של מכללת אשקלון, טקס סיום לימודים חגיגי, בסימן סיפורי התנ"ך

השבוע התקיים טקס סיום לתלמידי יב' בבית ספר אמי"ת, ביה"ס שקטף השנה שני פרסי חינוך ארציים.

המופע היה בסימן סיפורי התנ"ך בהשוואה לשנות האלפיים בדגש על ייחודיותו של ביה"ס כטכנולוגי.

במהלך המופע שולבו הברכות של המכובדים שהגיעו לברך מעיריית אשקלון ומרשת אמי"ת שמרגישים שותפים מלאים לזכייה בפרס החינוך, לפני כל נציג שבירך הוצג קליפ תודה עבורו, כשעלה ראש העיר איתמר שמעוני לברך את הבוגרים, התלמידה טל ארביב, שהנחתה את הטקס שאלה אותו בהפתעה מספר שאלות, ראש העיר הופתע בהתחלה אך ענה לעניין והותיר את ארביב נרגשת.

את כל הטקס הובילה הרכזת החברתית, קרן אור אזולאי בסיועו של הבמאי דוד ששון ואיש המוזיקה עדיאל לוי.

בתום הערב, ארגנה הרכזת החברתית הפתעה לאחד הבוגרים, שכל כך רצה לרקוד קאפוארה במופע אך הדבר לא התאים לאווירת הטקס, ויומיים לפני המופע הקטע שלו ירד.

בעודו עצוב, פנתה הרכזת החברתית לטל עוזי המדריך בבית הספר לקאפוארה וביקשה ממנו להגיע ולהעניק מופע מיוחד לפני חלוקת התעודות בשילובו של התלמיד.

הרב יעקב אביטן, הממונה על החינוך שכיבד בנוכחותו אמר בהקשר זה: "היכולת שלכם להעצים את התלמידים שלכם גם בנושאים שהם מחוץ לבית הספר ראויה להערכה."

השנה סיימו 65 בוגרים מאמי"ת אשקלון, שמונה מהם ממשיכים ללימודי יג' ולראשונה חמישה מהם יפנו למכינה קדם צבאית דתית, זאת בזכות פרויקט "מעגלים" הקיים בבית הספר זו השנה השנייה בניהולו של יוני ביטון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות