Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
ראש העיר, איתמר שמעוני חונך את גני קינמון המחודשים.

ילדי גני קינמון חזרו לגנים מחודשים ומשופצים

ילדי גני קינמון חזרון ביום ראשון לגן המחודש ונדהמו נוכח השיפוץ, שבוצע בעלות של כמיליון ש"ח, וכלל את שדרוג המבנה והפיתוח הסביבתי

ראש העיר, איתמר שמעוני, פתח את השבוע בטקס חנוכת גני 'קינמון' בשכונת ברנע, שעברו לאחרונה שיפוץ ונפתחו מחדש.

קבלת הפנים נערכה במעמד הילדים הנרגשים והוריהם, יו"ר ועד ההורים העירוני, הצוות המקצועי של העירייה וצוות הגן.

השיפוץ בגנים, שבוצע על ידי החברה הכלכלית בעלות של למעלה ממיליון ש"ח, כלל את שדרוג המבנה והפיתוח הסביבתי, תקרות אקוסטיות, צבע, דלתות פנים, מטבח ושירותים.

כמו-כן, הותקנו בחצר מתקני משחק, דשא סינטטי, יחידות מיזוג אוויר ומערכת גילוי אש. עבודות השיפוץ כללו גם שדרוג פארק קיים בסמוך לגן, הצבת אדניות, גינון והשקיה, ספסלים ואשפתונים במקום.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "כל מה שנעשה פה - מגיע לכם. בחצי השנה האחרונה שיפצנו קרוב ל- 20 גנים ובנוסף ייפתחו יותר מ-20 גנים חדשים. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה".

נציגת ועד ההורים, עו"ד תמר קידר: "לשמחתנו, גילינו שיש ראש עיר מיוחד שלא מדבר, אלא עושה. אתה ממלא אותנו בהשראה. הכל בא ממך ומהרצון שלך וזה מרגש אותנו מאוד. אתה ראש עיר שבא בזמן הנכון למקום הנכון כי אתה מסתכל לילדים שלנו בעיניים. אנחנו גאים בך ובפועלך וכשהילדים שלנו יגדלו הם יהיו גאים באשקלון כעיר שלהם. השכלת להבין שהכל מתחיל מהגיל הרך ואנו מודים לך ולצוותך ונעמוד לצדך לאורך כל הדרך". בסיום הדברים, הגישו ההורים לראש העיר, תעודת הצטיינות על פועלו למען הגן.

הגננות, אריאלה שמחי וסיגלית שקורי, הודו להורים, לילדים ולצוות הגן על הסבלנות וכן למתנ"ס ברנע שאירח אותם בתקופת השיפוצים.

בסיום הטקס החזיקו הילדים ידיים ושרו את שירו של אריק איינשטיין, 'אני ואתה נשנה את העולם'.

בתוך כך, סייר הבוקר ראש העיר בגן 'מילוא' בשכונת שמשון, יחד עם ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי, מנהל אגף החינוך, יצחק בריגה ומנהלת גני הילדים, ליז כהן, על מנת לבחון את המשך פעילותו של הגן, לאחר פרישתה הקרובה לגמלאות של הגננת.

גן 'מילוא' מהווה מרכז העשרה באמנויות - לילדים ולהורים לגיל הרך, בכל מרכז מבקרות 30-20 כיתות גן, שש עד שמונה פעמים בשנה.

ראש העיר מסר כי נעשתה פנייה למפקחת משרד החינוך והנושא נמצא בטיפול. "נעשית בגן הזה פעילות מבורכת שצריכה להימשך", אמר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות