Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
הפנינג ראשון מסוגו בנושא בטיחות בדרכים לילדי הגנים

הפנינג ראשון מסוגו בנושא בטיחות בדרכים לילדי הגנים

האירוע התקיים במטרה להגביר את המודעות לסכנות הקיימות בכביש בקרב ההורים והילדים ולתת כלים להתנהגות נכונה ובטוחה בכביש

כ-500 משתתפים לקחו חלק בפעילות ראשונה מסוגה שקיים המטה העירוני לבטיחות בדרכים בשיתוף מחלקת גני הילדים במרכז ההדרכה העירוני באשקלון.

בהפנינג, שהתקיים בשלישי האחרון בשעות אחר הצהריים, נהנו הורים וילדים מרכיבה על אופניים, נסיעה על מכונית פדלים, משחקי רצפה, פינות יצירה, ציורי גרפיטי, חתימה על אמנת בטיחות וציור קריקטורות של הילדים, כל הפעילות לוותה במסרי בטיחות.

את האירוע חתם מופע מוזיקלי נושא פרסים לכל המשפחה 'חושבים חיים'.

את האירוע ליוו נציגים מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ראש העיר, איתמר שמעוני, מ"מ ראש העיר ויו"ר מטה הבטיחות, תומר גלאם, מנהל אגף החינוך, איציק בריגה ומנהלת מחלקת גני הילדים, ליז כהן.

ראש העיר בירך את ילדי הגן והוריהם וביקש להגביר את המודעות לבטיחות בדרכים בקרב הילדים, הודה לרותי אטיאס, אחראית זה"ב בעירייה על הפעילות החשובה ואף הפתיע והגריל עוד ארבעה זוגות אופניים נוספים.

מנהלת המרכז העירוני לבטיחות בדרכים, רותי אטיאס: "האירוע היה שיאו של מיזם 'זה"ב בגן', פרויקט חינוכי שיזם מטה הבטיחות העירוני הפועל בגנים באשקלון לאורך כל השנה. בעזרת מתנדבים המגיעים אחת לשבוע לגנים הם מפעילים את הילדים בנושאי בטיחות בדרכים. מטרת הפעילות הייתה להגביר את המודעות לסכנות הקיימות בכביש בקרב ההורים והילדים ולתת כלים להתנהגות נכונה ובטוחה. זה המקום להודות לצוותי הגן והגמלאים המתנדבים שמלווים את הפרויקט בהצלחה רבה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות