Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
השר לבטחון פנים בביקרו באשקלון.

השר לבטחון פנים ביקר באשקלון

השר לבטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' ביקר בשני באשקלון והבטיח: "אשקלון תקבל כל מה שתבקש". במסגרת הביקור נחנכה תחנת השיטור העירוני

ביום שני ביקר באשקלון השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ'.

הביקור התקיים במעמד ראש העיר, איתמר שמעוני, סגניו, חברי מועצת העיר, מנהלי אגפים, קציני משטרה מהמחוז והמרחב ונציגים מובילים מהמשרד לביטחון פנים.

במהלך הביקור הוצגה לשר תמונת מצב כוללת על הפעילות הענפה, שנעשית בעיר בתחום ההתמודדות עם אלימות ופשיעה, הן במסגרת 'עיר ללא אלימות', בניהולה של אורלי פולט והרשות למלחמה בסמים ואלכוהול והן במסגרת תחנת המשטרה באשקלון והשיטור העירוני.

בנוסף, הציג בפניו ראש העיר, איתמר שמעוני, את חזונו להפוך את אשקלון למובילה בארץ בכל הפרמטרים ובעיקר בתחום החינוך, הפנאי והביטחון האישי של התושבים.

כמו כן, הועלו בפני השר בקשות לסיוע, בין היתר בתחום מוגנות בתי הספר ובתוך כך, הקצאת שני רכזים במשרה מלאה, הקמת חברה עירונית לביטחון אישי וסדר ציבורי, בהובלת סגן ראש העיר, תנ"צ בדימוס אפי מור, הרחבת התקציב השנתי לפרוייקט 'עיר ללא אלימות' וקידום תקנים נוספים של שוטרים במסגרת התחנה ובמסגרת השיטור העירוני באשקלון.

בסיום הביקור נערך טקס חנוכת יחידת השיטור העירוני, שבו ציין השר: "נעשית פה עבודה מצוינת ואני בטוח שיגיעו לכאן מכל הארץ כדי ללמוד איך להפעיל תחנות שכאלה. חשוב לנו לא לאפשר פגיעה בתחושת הביטחון של תושבים חפים מפשע. כשיש ביטחון בעיר הכל פורח הכלכלה, החינוך והתרבות. אני מצדיע לעיריית אשקלון על הפעלת הפרוייקטים בעיר, ובעיקר ל'עיר ללא אלימות' והשיטור העירוני".

במעמד זה הדגיש ראש העיר: "אנו גאים להיות בין הראשונים שהפעילו את פרוייקט השיטור העירוני. פרוייקט שמהווה מכפיל כוח וכלי מרכזי בידי ראש העיר ומפקד התחנה, על מנת להתמודד בצורה אפקטיבית עם אירועי אלימות שלא זכו לטיפול ממוקד עד כה".

כאמור, בסיום הביקור התחייב השר להמשיך ולתמוך בפרויקטים ולסייע בקידום הבקשות שהועלו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות