Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
שמוליק לזרוביץ. עוזב את עיריית אשקלון.

פרסום ראשון מנהל מערכות מידע ומחשוב בעיריית אשקלון עוזב את תפקידו

שמוליק לזרוביץ', מנהל מערכות מידע ומחשוב בעיריית אשקלון, מטעם החברה לאוטומציה, התבשר היום (חמישי) ע"י מנכ"ל העירייה כי הוא סיים את תפקידו

זעזועים נוספים במצבת העובדים של עיריית אשקלון.

הבוקר (חמישי), היה זה שמוליק לזרוביץ', שנאלץ לשמוע כי סיים את תפקידו כמנהל מערכות מידע ומחשוב בעיריית אשקלון.

בגרסתו ל'אשקלון ניוז', מסר לזרוביץ': "בשעות הבוקר, קרא לי מנכ"ל העירייה חיים סופר, אל משרדו ואמר לי כי עיריית אשקלון החליטה לעשות רה ארגון ובו הם נאלצים להפסיק את עבודתי והחל מיום ראשון הקרוב, כבר למנות מישהו שימלא זמנית את מקומי". אמר לזרוביץ' והוסיף: "קיבלתי בתדהמה את דבריו של המנכ"ל ובסיום דבריו הודיתי לו, עזבתי את חדרו וכינסתי את עובדי כדי להיפרד מהם".

לזרוביץ', שאינו מועסק באופן ישיר ע"י עיריית אשקלון, נמצא בתפקידו כמנהל מערכות מידע ומחשוב כשלושה עשורים, או ליתר דיוק 27 שנים.

לזרוביץ', הועסק בעיריית אשקלון ע"י החברה לאוטומציה, החברה שפיתחה ויישמה מערכות מידע בטכנולוגיות מתקדמות ומתן שירותי מחשוב למגזר המוניציפאלי ולגופים מטעמו.

סל השירותים של החברה לאוטומציה מורכב ממערכות מידע בתחום הפיננסיים, שכר ומשאבי אנוש, חינוך, חניה, הנדסה ועוד.

כחלק מפעילות החברה מספקת אוטומציה ללקוחותיה (רשויות מקומיות, תאגידי מים, חברות עירוניות, איגודי ערים ועוד) ייעוץ שוטף ועוד בכל הקשור לתכנון, הקמה, תחזוקה ותפעול של מערכות המידע.

שמוליק לזרוביץ', משמש גם כיו"ר ועד העובדים של החברה לאוטומציה, כך שסביר להניח כי ימצא מהר מאוד את מקומו בחברה, ברשות אחרת או בגוף המקבל שירותים מטעם החברה לאוטומציה.

בעיריית אשקלון מסרו ל'אשקלון ניוז' בעניינושל לזרוביץ': "עיריית אשקלון לא דנה בענייני עובדים בתקשורת".

החברה לאוטומציה, לדבריו של לזרוביץ', קיבלו בתדהמה את ההודעה של עיריית אשקלון, כי ברצונם לסיים את דרכו, לאחר שנים ארוכות בהם הביא לא מעט אותות הוקרה ופרסים, בתחום המחשוב לעיריית אשקלון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות