Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני ומנהל ביה"ס אמי"ת איציק אברגיל.

פרס חינוך ארצי הוענק לבית הספר אמי"ת טכנולוגי באשקלון

בית הספר אמי"ת טכנולוגי באשקלון זכה בפרס החינוך הארצי הדתי. ראש עיריית אשקלון זימן אל לשכתו את מנהל בית הספר איציק אברג'יל ובירך אותו

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני נפגש השבוע עם הנהלת בית הספר אמי"ת טכנולוגי אשקלון ע"ש שמואל כהנא, במטרה להודות להם על זכייתם בפרס החינוך הארצי הדתי בעיר.

אל לשכתו של ראש העיר, הגיעו גם נציגי ועד הורים מבית הספר שביקשו גם הם להביע את הוקרתם הרבה לבית הספר.

אל הפגישה התעקש מנהל ביה"ס לצרף גם נציגים ממועצת התלמידים של ביה"ס.

בפתח דבריו הדגיש שמעוני כי ביה"ס אמי"ת אשקלון, בעצם זכייתה בפרס החינוך הביא גאווה רבה לעיר אשקלון בכלל ולו בפרט, "אני מדבר חינוך ומתכוון גם ליישם את כל מה שאמרתי בעבר לגבי החינוך אני יודע שהשקעה בחינוך אינה קוצרת פירות מידיים, את התוצאות רואים רק אחרי זמן רב, ועדיין מאמין כי אין דבר מבורך יותר מהשקעה בילדים שלנו. נמצאים כאן הורים שאני יודע שבבתי ספר אחרים ילדיהם לא הצליחו, בית הספר שלכם החזיר להורים הללו את החיוך לפנים. אני מאמין ברשת אמי"ת ולכן מהשנה הבאה היא תנהל בית ספר נוסף בעיר אשקלון."

בית ספר אמי"ת אשקלון, היה עד לפני שבע שנים אחד המוסדות הפחות מוערכים בעיר, בית הספר עמד לקראת סגירה, מצבת התלמידים הייתה קטנה והביקוש לבית הספר הלך ופחת, כניסתו של יצחק אברג'ל לבית הספר והרצון שלו להפוך אותו לבית ספר מוביל הניבה פירות כבר בשנה הראשונה בה הוא ניהל.

נפילת הגראד בבית הספר במבצע עופרת יצוקה העלה את בית הספר לכותרות, לא בגלל הנזק הרב שנגרם למקום, אלא יותר בגלל ההתמודדות המיוחדת בה התמודדה הנהלת ביה"ס עם המצב הרגיש.

"אני מגיע לביה"ס לפני כולם, דואג שאב הבית יסרוק את ביה"ס וידאג שהכל יהיה נקי ושטוף כל בוקר לקראת התלמידים, התלמיד יודע שמישהו הכין את ביה"ס עבורו בבוקר. אני מאמין בקידום אישי של התלמיד ובהגדרת ביה"ס כ"בית חינוך" ולא כמוסד לימודי, אני מאמין שכל ילד יכול להצטיין בתחום מסוים, צריך רק לנתב אותו לאותו כישרון הטמון בו, הפרס הוא נפלא ומיוחד אך יותר מכל, הוא מהווה חותמת על כך שאני מצליח ליישם את החזון החינוכי שלי, יחד עם הצוות המיוחד שלי שעושה עבודה נפלאה." ציין אברג'ל.

תלמידי ביה"ס כיבדו את ראש העיר בחלות מיוחדות אותן אפו במגמת מלונאות במיוחד עבורו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות