Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, גוזר את הסרט לגנים המחודשים.

ילדי הגנים כוכב, נועם ושביט שבו למתחם המחודש

השיפוצים, שבוצעו על ידי החכ"ל, בסכום של למעלה ממיליון שקלים, כללו שדרוג והקמה מחדש של התשתיות במקום, פיתוח סביבתי והתקנת משחקי משחק חדשים

ביום ראשון בבוקר התקיימה חנוכת גני הילדים המחודשים, כוכב, נועם ושביט שבשכונת שמשון, לאחר חודש של שיפוצים מקיפים ואינטנסיביים שנעשו במקום.

בטקס המרגש נכחו ראש העיר, איתמר שמעוני, מ"מ ראש העיר, תומר גלאם, מנהל אגף החינוך- יצחק בריגה, מנכ"ל העירייה חיים סופר,מנהלת גני ילדים-ליז כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית, גלעד אורן, צוות הגנים, הילדים וההורים הנרגשים.

כזכור, לפני כחודש סייר ראש העיר, איתמר שמעוני במתחם הגנים, ועמד מקרוב אחר התנאים הקשים במקום.

מיד בתום הסיור הורה ראש העיר לחברה הכלכלית על שיפוץ הגנים והפיכתם למקום ראוי עבור הילדים.

בינתיים, שהו הילדים בבתי הספר 'רותם' ו'נווה ציון' הסמוכים.

השיפוצים, שעלותם נאמדת בכ-1.5 מיליון כללו התקנת מתקני משחק חדשים, משטחי גומי, הצללות, תאורה, ריצוף וצביעה, תקרה אקוסטית, ארונות מטבח, שירותים חדשים ופיתוח סביבתי.

"מעמד כזה הוא מרגש בכל פעם מחדש", אמר ראש העיר איתמר שמעוני. ברגע זה אתה יודע שאתה מעניק את התנאים הטובים ביותר לילדי אשקלון, התנאים שמגיעים להם. אני מבטיח שבעתיד, מלבד 22 הגנים החדשים שנבנים, כל 137 גני הילדים באשקלון יראו אותו הדבר ויהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

הגננות, נלי רובנקו, גניה רוכמן, ויולה אברג'ל ורויטל יוספי הודו לראש העיר על הטיפול המיידי בגנים ועל הדאגה שלו לאורך כל הדרך.

כמו כן, הן שיבחו את בתי הספר וממנהלם שאירחו אותם במהלך החודש האחרון.

חנוכת הגנים, מצטרפת לחנוכת הגנים 'צאלון', 'ברקן' ו'גפן' בחודשיים האחרונים ולמדיניות ראש העיר לפיה, ישודרגו כל גני הילדים בעיר כדי לתת לילדי אשקלון את התנאים הטובים ביותר לחינוך הטוב ביותר .

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות