Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
אליצור אשקלון ערכה ביקור בבית החולים ברזילי.

קבוצת אליצור אשקלון ערכה ביקור בבית החולים ברזילי

קבוצת הכדורסל של אליצור אשקלון ביקרה במחלקות הילדים ופנימית ה' בבית החולים ברזילי באשקלון וחילקה משלוחי מנות, כדורי סל, וחולצות לכבוד הפורים

כמיטב מסורת פורים, ביקרה קבוצת הכדורסל של אליצור אשקלון במחלקת הילדים ובמחלקת פנימית ה' במרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

השחקנים חילקו לילדים ולחולים שקיות הפתעה וממתקים מתנת המועדון, הצטלמו עימם וחילקו כדורי סל וחולצות.

את הביקור ליווה צוות הנהלת בית החולים, מנהל בית החולים ד"ר חזי לוי, סגן מנהל האדמיניסטרטיבי צחי כהן וצוות הדוברות של המרכז.

מאמן קבוצת אליצור אשקלון, הוד בן הרצל, אמר על הביקור: "העונה מתקדמת וכל משחק נהפך לחשוב יותר, אבל אנחנו לא מאבדים פרופורציות ולא שוכחים דברים הרבה יותר חשובים. תרומה לקהילה נותנת לנו אוויר לנשימה כדי שבאמת נוכל לתת מעצמנו ולהרגיש את החום של האנשים שאוהבים אותנו, לאו דווקא בגלל מה שאנחנו עושים על המגרש. הביקורים האלה חשובים הרבה יותר מכל דבר אחר שאנחנו עושים".

קפטן אליצור אשקלון, דודו שמריז הוסיף: "זה ביקור מאוד חשוב מבחינתנו בתוך כל האימונים והמשחקים שבשיגרה. חשוב לנו לבוא ולשמח ילדים. זה נותן לנו כוח. הדברים הקטנים הם הכי חשובים בשבילנו. כל דבר שאנחנו עושים ביחד מגבש אותנו. חשוב שהשחקנים הזרים רואים דברים שהם אולי לא רגילים להם בקבוצות אחרות וזה מוסיף וחשוב".

בתוספת לשנים הקודמות, לביקור התלוו גם כ-20 שחקני קבוצת מחלקת הנוער של המועדון.

שמריז סיכם: "מרגיש טוב להיות פה ולשמח את הילדים בייחוד בפורים. כשאתה מאיר למישהו את היום בצורה כזאת זה נותן תחושה אדירה, אין לזה מחיר. הילדים האלה הם העתיד שלנו ואם אנחנו יכולים לעודד אותם אין דבר טוב מזה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות