Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

31 סוחרי סמים הופללו בידי סוכן סמוי - מרביתם מאשקלון

במבצע מעצרים רחב היקף שנערך לפנות בוקר (ראשון), בהשתתפות מאות שוטרים, נעצרו 31 סוחרי סמים, מרביתם מאשקלון, שהופללו בידי סוכן סמוי

סוכן סמוי שפעל בחמישה החודשים האחרונים ביחידה המרכזית ( ימ"ר ) של מרחב לכיש בפיקודו של סנ"צ יגאל קלימיאן הביא להפללתם של 31 חשודים בעבירות של סחר בסמים.

היום (ראשון) לפנות בוקר, במבצע מעצרים רחב היקף בהשתתפות מאות שוטרים נעצרו החשודים.

"בפעילות זו הצלחנו לשים את היד על רובד סוחרי הסמים הבכיר והמרכזי בעיר אשקלון. אנו מעריכים כי שוק הסמים בעיר ספג פגיעה קשה ויורגש "יובש" בתחום בתקופה הקרובה" כך אמר מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ יגאל קלימיאן בתום מבצע המעצרים.

שיטת הביצוע היצירתית של שוטרי הימ"ר החלה בגיוס עבריין סמים שהחליט "לחצות את הקווים" ולהפליל את הסוחרים, חלקם מזוהים עם פעילות ארגוני פשיעה.

חמישה חודשים עבד הסוכן וביצע עשרות עסקות סמים בהם רכש כמויות גדולות של סמים מסוג קוקאין וחשיש.

העסקות בוצעו בבתי החשודים, ברחוב ובנקודות מפגש שונות שם המתינו שוטרי ימ"ר לכיש אשר תעדו את ביצועם.

הבוקר, כשניתן האות פשטו מאות משוטרי מרחב לכיש על בתי החשודים כשבידיהם צווי חיפוש ועצרו את החשודים בהם עבריינים שהוגדרו "יעדים משטרתיים".

עוד נתפסו במהלך המבצע סמים מסוגים שונים, כלי רכב , כסף מזומן ורכוש רב נוסף החשודים ששמשו לשם ביצוע עסקות הסמים.

בכוונת המשטרה לחלט את הרכוש התפוס לאוצר המדינה בתום החקירה.

כלל החשודים, תושבי אשקלון והסביבה בגילאי 25-35 נחקרים בשעה זו במשרדי היחידה המרכזית של מרחב לכיש ובהמשך היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום באשקלון להאריך את מעצרם.

מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ אלי כזרי סיכם את מבצע חשיפת הסוכן הסמוי ואמר כי "מעצרם של החשודים מהווה מהלך משמעותי במאבק בפשיעה החמורה באזור חבל לכיש. הסמים המופצים על ידי הסוחרים מהווים מקור מימון וכוח עבור ארגוני הפשיעה. מדובר בהפעלת סוכן ייחודית ומקצועית שהתאפיינה בעיקר במוטיבציה רבה ובנחישות להצלחה מצד השותפים לה. בעקבות ההפעלה, צפויים להיעצר מספר רב של עבריינים מהעיר אשקלון, חלקם דמויות מוכרות מזה שנים בתחום הסחר בסמים, אין ספק כי הפללתם משמעותית ותיתן אותותיה בשטח".

בתדרוך טרם המבצע, העניק מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יורם הלוי במעמד קציני המטה הארצי, פיקוד המחוז הדרומי ומרחב לכיש והשוטרים משתתפי המבצע תעודות הערכה לשוטרי חוליית הסוכנים בימ"ר לכיש בפיקודו של פקד שגב כהן אשר איתרו, הכשירו והפעילו ביצירתיות את הסוכן הסמוי בחודשים האחרונים.

ניצב הלוי ציין כי "מבצע זה הוא אבן דרך נוספת במאבק אותו מנהל המחוז הדרומי בפשיעה על כל רבדיה. המחוז ימשיך למקד פעילות כנגד אותם סוחרי ומפיצי הסמים. יש למגר את תופעת הסחר שפוגעת גם בבני נוער ומהווה את אחד ממקורות ההכנסה של ארגוני הפשיעה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות