Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
פארק מבקרים חדש בבית החולים ברזילי אשקלון

פארק מבקרים חדש בבית החולים ברזילי אשקלון

פארק מבקרים חדש, תרומת הקבלן אלי אלעזרא, הוקם בסמוך לקפיטריית בית החולים ברזילי באשקלון והוא כולל מתקני שעשועים לילדים ופינות ישיבה מוצללות

פארק חדש לרווחת המבקרים בבית החולים ברזילי הוקם בסמוך לקפיטרייה בבניין האשפוז החדש וישמש מקום פנאי והמתנה עבור משפחות החולים.

הפארק כולל פינות ישיבה מוצללות ומתקני שעשועים עבור ילדים. בטקס מיוחד ומרגש שהתקיים בבית החולים ברזילי נחנך הפארק במעמד ראש העיר, בני וקנין; מנהל בית החולים, ד"ר חזי לוי; חה"כ אבי דיכטר; הרב יעקב אביטן ומכובדים נוספים.

ראש העיר, בני וקנין : "זהו רגע משמח ומרגש, לחנוך מקום שמחבר את הקהילה לבית החולים זה מקום שבו המשפחות שבאות לבקר את המאושפזים יוכלו להתאוורר ממחלקות האשפוז. אני רוצה להודות לאלי אלעזרא על התרומה הנאה כאן לרווחת התושבים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לד"ר לוי על ניהול המוצלח של בית החולים, אתה מצליח לחבר את הקהילה עם בית החולים מעבר להיותו מרכז רפואי. אני גאה בבית החולים שלנו באשקלון, הוא אחד מבתי החולים הטובים בארץ, יש כאן מנהלי מחלקות רופאים ואחיות שמבצעים עבודת קודש". אבי דיכטר: "בית החולים הזה הוא לב האזור בתחום הרפואי. במשך עשרות שנים אמי עבדה בקפטריה והיום חוץ מהקפטריה יהיה גם פארק לרווחת המבקרים".

מנהל בית החולים, ד"ר חזי לוי: "אני מאוד נרגש לעמוד כאן ולחנוך עוד פארק מפואר לרווחת המבקרים בבית החולים. בית החולים מעבר למקום רפואי, משפר את חזותו וחזות חשובה לכולם גם לעובדים גם למאושפזים וגם למבקרים. בית החולים הוא מקום קהילתי לא פחות מרפואי אנו נמשיך לעשות הרבה גם במישור הרפואי וגם במישור החזותי. אני רוצה להודות לאלי אלעזרא ולמשפחתו על התרומה ולראש העיר, בני וקנין על שיתוף הפעולה ביחד".

אלי אלעזרא: "אני שמח שיש לי את הזכות להעניק ולתת מאשר לקבל, אני ממשיך את המסורת של סבא ואבא שלי בנתינה. כאן בבית החולים יש אנשים נפלאים שעושים עבודת קודש במקצועיות רבה. אני שמח שניתנה לי הזכות לתרום לבית החולים במכשור רפואי ובפארק המבקרים בכדי לסייע לקהילה שמגיעה לכאן".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות