Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

המחאה עוברת בתל אביב

קרוב ל-200 מפגינים וחברי כנסת מהאופוזיציה הפגינו בתל אביב על ההחלטה להעביר את חדר המיון באשקלון לאתר חלופי. ח"כ פלסנר: "איראן זה לא כאן"

כ-200 בני אדם בהם תושבי אשקלון, חברי כנסת ואזרחים מודאגים הגיעו הבוקר להפגין בשדרות רוטשילד שבמרכז תל אביב, במחאה על החלטת הממשלה להיענות לדרישתו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן להעתיק את מיקומו בנייתו של חדר המיון הממוגן בביה"ח ברזילי.

בין המשתתפים בהפגנה הגיעו גם חברי הכנסת חיים אורון וניצן הורוביץ ממר"צ, הרב אורי רגב, מנכ"ל "חדוש", ראש עיריית אשקלון, בני וקנין ומספר אמנים שהציגו דברים נגד ההחלטה.

"ההחלטה של ראש הממשלה בלחץ החרדים לעקב את בניית חדר המיון הממוגן באשקלון והכספים העצומים שנזרקים בגלל הענייןהזה, באנוהנהלהגיד כי הרוב החילוני והדמוקרטי במדינתישראל לא מסכים לעניין הזה" אמר חבר הכנסת, הורוביץ.

הורוביץ המשיך והוסיף: "הגענו לקו אדום ומכאן אנו רק נגביר את הלחץ הציבורי שלנו כדי שההחלטה הרעה תתבטל ושראש הממשלה סוף סוף יתחיל לדאוג לאזרחי ישראל ולא רק לשותפים הקואליציוניים שלו".

גם עמיתו של הורוביץ ממר"צ,חבר הכנסת,יוחנן פלסנר נשא דברים ואמר: "אנחנו רוצים להגיד לנתניהו: איראן זה לא כאן, אנחנו רוצים את ישראל שאנחנו אוהבים - ישראל של קידמה, עשייה, השכלה ותרבות ולא ישראל שנשלטת על-ידי רבנים אנטי-ציונים עם החלטות מביישות והזויות".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות