Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-02.05.24 כ"ד ניסן ה'תשפ"ד
מתוך מכתב הפנייה לראש הממשלה

"לא לבטל את קו הרכבת"

ראשי הרשויות בדרום פנו במכתב דחוף לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו בדרישה למנוע את עיכוב התקציב להנחת מסילה כפולה לקו רכבת בין אשקלון לב"ש

ראשי הרשויות בדרום פנו במכתב דחוף לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, שר התחבורה ישראל כץ ושר האוצר יובל שטייניץ, בדרישה למנוע את עיכוב התקציב להנחת מסילה כפולה לקו רכבת בין אשקלון לבאר שבע שאמור לעבור דרך נתיבות שדרות ואופקים.

כאמור רק לפני שבוע פורסם כאן ב"אשקלון ניוז" על דבר העיקוב המיוחל בבניית המסילה שתחבר את תחנות הרכבת של אשקלון ובאר שבע וזאת על רקע ויכוח בין משרד התחבורה למשרד האוצר על היקף התוכנית.

ראש העיר, בני וקנין,שיזם את הפנייה לראשי הרשויות להירתם למאבק נענה מייד וכל ראשי הרשויות חתמו על המכתבים לראש הממשלה ולשרים והוחלט בשיחות טלפוניות בין ראשי הערים, להיאבק בהחלטה בכל העוצמה.

"במהלך "עופרת יצוקה" התבשרנו מפי ראש משרד התחבורה כי קו הרכבת מאשקלון לבאר שבע יוצא לדרך. הבשורה נשארה תלוי ועומדת בחללו של עולם" כתבו ראשי הרשויות בפנייתם.

ראשי הרשויות מוחים בשמם של מאות אלפי תושבי הנגב ויישובי עוטף עזה על העובדה שהאוצר מעכב את תקצוב הנחת המסילה הכפולה לרכבת בקו אשקלון-באר שבע, ובכך הוא גורם לנזק כלכלי וחברתי לאיזור הדרום.

לטענת ראשי הרשויות לא ניתן לדעת מה יהי המצב בקו העימות הדרומי שנה מהיום ועל כן אסור לעקב את הפרויקט החשוב. ראשי הרשויות דורשים מראש הממשלה והשרים כץ ושטייניץ, להתערב מייד ולמנוע את עיכוב הכספים להתחלת העבודות. "הקו המתוכנן עתיד לתת תנופה כלכלית לאיזור מוכה בטחונית חברתית וכלכלית ולא ניתן לחתוך עורק חיים שכזה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות