Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
שאריות הרכב בו נהרגו במקום שלוש בנות המשפחה.

פרסום ראשון הטרגדיה של משפחת בוקובזה

משפחת בוקובזה מאשקלון: האם, בתה ואחותה של האם, הם ההרוגות בתאונת הדרכים הקטלנית בעיר. בני משפחה וחברים רבים הגיעו לביה"ח לעכל את הבשורה המרה

אבל כבד ירד על משפחת בוקובזה מאשקלון, לאחר שהגיעה הבשורה על מות האם (ורדה, בת 52), הבת (אלינור בוקובזה-טויטו, בת 28, שהיתה מצויה בחודש השלישי להריונה)ואחותה של האם (לאה קטני, בת 57), בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה בצומת רבין-אלי כהן בעיר.

ממצאים ראשוניים עולה כיהרכב הפרטי נסע ברחוב רבין מצפון לדרום והתמקם בצומת המרומזר בנתיב לפנייה שמאלה.

ככל הנראה, כאשר האור ברמזור לנסיעה ישר התחלף לירוק - נוסעי הרכב הפרטי חשבו שהם יכולים לנסוע, ופנו שמאלה למרות האור האדום הרכב הפרטי נכנס לצומת, לא ציית לרמזור, עבר באור אדום, והתנגש ברכב המסחרי שהגיחממול.

כבאים שהוזעקו למקום התאונה נאלצולחלץ מהרכב הפרטי, שהיה מעוך לחלוטין, את גופות ההרוגות.

בני משפחה וחברים רבים הגיעו מיד לאחר שנודע דבר התאונה לחדר המיון בבית החולים "ברזילי" בעיר, מררו בבכי וסירבו לעכל את גודל האסון.

"זה פשוט לא יאמן, איך בני משפחה אחת נהרגים בתאונת דרכים אכזרית, זה לא נכון". זעקו החברים וקרובי המשפחה שלא נטשו את שטח בית החולים עד השעות הקטנות של הלילה.

דוברת מרחב לכיש, רפ"ק מיטל גרף, מסרה ל'אשקלון ניוז' כי: "גורמי אגף התנועה של מרחב לכיש בפיקודו של פקד יגאל אוחיון חוקרים את נסיבות התאונה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות