Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-04.05.24 כ"ו ניסן ה'תשפ"ד
פרוספר אזגי. יושב על הגדר.

ראיון "הקבוצה מתפוררת לי מול העיניים"

כך אומר פרוספר אזגי, הבעלים של קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון בראיון ל"אשקלון ניוז". "הצעתי להחזיר את הקבוצה לעירייה אבל נענתי בשלילה"

בזמן שקבוצות הליגה הלאומית בכדורגל עורכות בימים אלה את מסע הרכש שלהם, סוגרות מחנות אימונים בחו"ל ומתכוננות ברצינות לקראת שריקת הפתיחה של הליגה הלאומית, בהפועל אשקלון נדמה כי העסק תקוע.

שתי פגישות בין הנהלת הקבוצה לראש העירייה טרם סיפקו את התשובות להן ייחלו קברניטי הקבוצה.

התקציב לא גדל, השחקנים בורחים, המאמן בסימן שאלה והאוניה בסכנת טביעה.

פרוספר אזגי, הבעלים של הקבוצה, ששמר עד היום על פרופיל נמוך בכל הקשור למצב הקבוצה בעונה הבאה, לא יכל יותר להישאר אדיש, ובראיון ל"אשקלון ניוז" הוא מספר על המשבר העמוק אליו הגיעה הקבוצה, שרק לפני חודש העפילה לליגה השניה בישראל.

"הפועל אשקלון מתפוררת לי מול העיניים. הקבוצה שעלתה לליגה הלאומית לא תפתח נכון להיום את העונה. יש בעית תקציב קשה מאוד ואין לי מושג איך היא תיפתר". אומר אזגי וממשיך: "ישבנו עם ראש העיר בני וקנין ועם מחזיק תיק הספורט אורן שני, ושטחו בפניהם את כל הקושי בהכנתהקבוצה לעונה הקרובה, עד כה לא קיבלנו פתרונות ראויים ולהערכתי כלעוד לא יימצא פתרון הולם מצד הגורמים הבכירים בעירייה, קיים חשש גדול לגבי קיומה של הקבוצה בליגה הלאומית".

ערפל כבד קיים גם לגבי תפקודה של מחלקת הנוער בעונה הקרובה, מבחינתו של אזגי אין טעם בהפעלת מחלקת נוער לטובת שהעיר בזמן שבעירייה מקצצים בתקציב הקבוצה באופן קבוע.

בכתבה שפרסם אלדד פוקס ב"אשקלון ניוז", לפני מספר שבועות, נשמע אזגיאומר למקורביו: "אין טעם בהפעלת מחלקת הנוער בתקציב הנוכחי, מה גם שאין סיכוי שיצמח שחקן במחלקת הנוער גם בעוד 10 שנים". (ראה ידיעה נפרדת).

לא מעט פעמים יצא לי לראיין את אזגי מאז נכנס לנעלי הבית של בעל הבית, עצבני, מאושר, כועס, נרגז, כמעט בכל ראיון תפסתי את אזגי במצב רוח שונה.

הפעם, נדמה כי מצב הרוח של אזגי נוטה יותר לכיוון החוסר אונים, אזגי נשמע עייף, תשוש ונטול תקווה בכל המאבק המיותר על דעת הקהל המקומי.

האוהדים המקומיים לא רוכשים לו כבוד מיוחד, התקשורת "שוחטת" את הבעלים וגם בהנהלת העיר נדמה כי אזגי הוא נטל מבחינתם ותו לא.

"אמרתי לראש העיר, שאני מוכן ללכת הביתה, אני מוכן לזוז הצידה והצעתי אפילושעיריית אשקלוןתקבל אליה בחזרה את הקבוצה, התשובה שקיבלתי היתה "לא" באופןחד משמעי. הצעתי לראש העיר למצוא רוכש פוטנציאלי לקבוצה, באותו המחיר שאני שילמתי, העיקר שהמצב הנוכחי לא יתרחש והקבוצה לא תתפרק".

אזגי מוטרד מהעומד להתרחש: "כל הקבוצות בליגה הלאומית במשא ומתן מתקדם עם השחקנים הפנויים בשוק, כל הקבוצות סגרו כבר מחנה אימונים בחו"ל ורק הפועל אשקלון היא היחידה שאין לה עדיין מאמן ואין לה תאריך יעד לפתיחת האימונים". סיכם הבעלים של הפועל אשקלון.

את תגובת עיריית אשקלון נביא בידיעה נפרדת.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות