Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
ד"ר יואב צדוק. הסוף לפרשה?

בלעדי מסתמן: הוטרינר יפוטר

ועדת השימוע שנערכה השבוע לוטרינר העירוני ד"ר יואב צדוק, בראשותו של ראש עיריית אשקלון בני וקנין, מסתמן: הד"ר לא ימשיך בתפקידו, על אף טענותיו

לאחר שפרסמו לראשונה ב'אשקלון ניוז'על ועדת השימוע שאמורה להתכנס ולדון בהתנהלותו של הווטרינר העירוני של אשקלון ד"ר יואב צדוק, בכלביה העירונית ולאחר שהתקיים ביום שלישי, החלק הראשון בשימוע, חברי הוועדה מתחילים לגבש דיעה בכל הנוגע להמשך העסקתו של הווטרינר העירוני.
.
הישיבה שנמשכה שעות ארוכות הביאה בין היתר את ד"ר צדוק ופרקליטו לשטוח את טענותיהם אל מול צוות ועדת השימוע, בראשות ראש העיר בני וקנין.

בוועדה ישבו גם מ"מ ראש העיר שלמה כהן, חבר המועצה יורם שפר הממונה על איכות הסביבה, מנהל האגף, סמנכ"ל משאבי אנוש וסגנית היועץ המשפטי לעירייה.

במקביל לשימוע, התקיימה הפגנה רבת משתתפים, מתחת לבניין העיריה, בה קראו משתתפי ההפגנה לפטר במיידית את הווטרינר העירוני, כפי שמכונה על ידם "ד"ר מוות".

ל'אשקלון ניוז' הגיעו חלקים מפרוטוקול השימוע בו טעןיואב צדוק, כי גורלו נחרץ כבר מיום פרסום התחקיר ב'כלבוטק' וכי חייו נהרסו מאז "הלינץ'", שנעשה לו בתקשורת.

במסדרונות העירייה קיימת תחושת אי נוחותאודות ההחלטה שאמורה וועדת השימוע לקבל ומרבית מחבריה מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לסיום הפרשה המביכה, שנחשפה לראשונה ע"י המצלמה הנסתרת של תוכנית התחקירים 'כלבוטק', היא לסיים את המשך העסקתו של יואב צדוק.

בימים הקרובים תתכנס ועדת השימוע שוב, לצורך התייעצות וגיבוש המלצה.

נציין, כי עוד בשימוע הראשון שנערך ליואב צדוק,בתקופתו של ראש העירייה הקודם רוני מהצרי, הגיע ד"ר צדוק לבית המשפט עם בקשה לצו מניעה לפיטוריו, כשבידיו כתבה שפורסמה ב"אשקלון ניוז" אודות פיטוריו הצפויים וגזר הדין שקיבל מבעוד מועד ובטרם השמיע את גרסתו לתמונות הקשות.

חשוב לזכור, כי במידה ותחליט ועדת השימוע לפטר את ד"ר יואב צדוק, תובא המלצה זו בפני מועצת העיר ותאושר בקרב חברי המועצה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות